Gå til innhold

Fryktelig vondt?

Ginger-mor

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en SA som begynte på tirsdag, med utskrapning i går. Men helt fra det begynte til jeg våknet opp fra narkosen hadde jeg det så utrolig vondt. Tok masse smertestillende, hadde høy feber, var kritthvit og svimmel, og svetten rant konstant fra kropp og ansikt, så klærne var klissvåte hele tiden. Jeg var i slutten av uke 9, men den hadde vært død i over en uke.

Herregud, er dette normalt? Jeg føler meg så utrolig teit, med tanke på hvor mange som går i gjennom dette. Men jeg har aldri hatt det verre, og lurer nesten på om jeg orker dette èn gang til.

Gjør det evnetuelt like vondt hver gang?

Fortsetter under...

Kjære Ginger-mor, så leit å høre om SA'n din....og at det var så utrolig vondt! Tror spontanaborter kan arte seg veldig forskjellig, og at du har hatt "den værste sorten". Selv hadde jeg bare litt mensmurringer, ikke vondt i det hele tatt, selv ikke etter at embryoet kom ut i uke 8..men jeg tok noen piller for å få ut vevsrestene, og da fikk jeg mens-smerter, som kjentes vondere enn vanlig ut fordi en visste hva som foregikk...

Ta godt vare på deg selv i tidne som kommer, og prøv å ikke bekymr deg for fremtidig(e) svangerskap.....det går forhåpentligvis bra neste gang!!

Annonse

Takker for oppmuntring, Sweet tooth:) Jeg ble anbefalt å vente 2-3 sykluser før vi prøver igjen, så jeg kommer nok til å være ved godt mot innen den tid. Man glemmer fort, ikke sant?

Når jeg tenker tilbake nå, så var det jo tross alt bare 17-18 timer av livet mitt. Hvis jeg skulle oppleve det igjen, så vet jeg jo mer hva jeg går til og at jeg kommer til å overleve..

Takk for svar, dere! Det har hjulpet meg masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...