Gå til innhold

Det gikk ikke denne gangen heller...

Anbefalte innlegg

...for mensen kom i natt!

La meg med spotting og våknet i 6-tida av kraftige menssmerter, så da var nedturen et faktum. Har tatt meg fri fram til lunsj og skal snart opp på Riksen for å ta blodprøve og be om en time for å diskutere veien videre. Vi er ikke ved så veldig godt mot nå, men gir oss ikke heller! Har jo tross alt bare hatt to innsettinger...

Klem til dere alle fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7291699-det-gikk-ikke-denne-gangen-heller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

NEINEINEINEI!!!!!!!!!!!

Dette var fryktelig trist å lese, hadde håpet sånn for dere nå.

Huff, nå kjenner jeg tårene presser på her, så forbanna ufortjent er det.

Men, jeg er glad dere ikke gir dere. For dere kommer til å lykkes, det

er jeg sikker på!!

Om det blir på Riksen eller spania, eller hvor veien fører dere, så

er jeg sikker på at barnet deres er på en av de veiene, og at dere

møtes :)

Jeg tenker masse på dere.

Stor trøsteklem fra Gøril

hei vennen:o)

Nå ble jeg utrolig lei meg og kjenner en tåre....... Skjønner dere ikke har det noe bra nå. Men det er godt at du har mot nå!!! At du klarer å tenke fremover allerede!!! Det er et godt tegn vennen min;) Ja det er nok lurt å reise til utlandet neste gang:o) Du har jo snakket om det tidligere. Det er godt du har håp, det er viktig å ha. Det er noen som bruker lang tid....... Men det blir jo som de som blir gravide på første førsøk...blææ til de da.... Vi holder jo på med 5 forsøk nå. Det går i berg og dalbaner. Men så fort en får startet igjen, kommer troen og håpene:o) Går det ann å reise til utlandet å få sjekket eggene før selve uttak? Har du brukt samme medisin denne gangen? Kanskje du skal bytte? Å jeg vil så gjerne at det snart skal lykkes for dere. En dag skal det det, tenk på det.

Sender deg uendelig med klemmer

Annonse

Veldig trist, føler virkelig med deg og vet så altfor godt hvordan du har det nå. Men....

.....jeg måtte ha 3 innsettinger før det lyktes, og er i dag gravid i uke 10 med tvillinger. Så det er bare å se fremover, lykken ligger der fremme et sted.

Tror dessuten jeg er eldre enn deg også (er 36), så du har fremdeles god tid!

Det var leit snøfilla...

Men fint at du klarer å være så positiv, det er beundringsverdig.

Hadde testet alikevel jeg da, du så jo hva som skjedde med meg.

Skulle bare rutineteste, og vips, knallblått kryss.

Men jeg er sikkert nødt til å trå til på nytt jeg også på nyåret.

Trøsteklemmer fra

Annonse

Nei, fy f.................aaaaaarggghhhhh!!!! *knurrer*!!

Vet ikke hva jeg skal si for jeg blir så eitrende sint og oppgitt av dette!!!

Hvorfor kan det ikke bare ordne seg for snille jenter!!???????????

Er så lei meg på dine vegne kjære snøfilla....livet er IKKE rettferdig, og jeg unte deg dette av heeeele mitt hjerte.

*sukker og rister oppgitt på hodet*

Nå vil jeg at du skal sørge deg ferdig med dette, bare hyl og skrik og forbann den urettferdige verden (for det er den...)

Jeg VET du kommer sterkere tilbake, og da skal vi klare det!! :o)

Vil du skal vite at jeg tenker på deg og har gjort det i hele dag på jobben..... Det var trist å lese da jeg kom hjem fra jobb..huff

En varm klem sendes herfra med ønske om alt godt.

Og masse positive tanker fra meg som kan være gode å ha når du gyver løs igjen!!!!!!******POSITIVE TANKER******************

Klem fra

Faen i h.....!

Nå er jeg helt oppgitt. Det er ikke noen vits i at jeg sier noe, for det blir bare dumt allikevel. Dette var IKKE det som skulle skje. Så j.... urettferdig.

Godt å høre at du har mot kjære venn, du er tøff og sterk. Håper du har fått pratet med noen som har hatt tatt seg god tid til deg, og som er villige til å prøve noe nytt nå, i forhold til medisinering - du var jo litt tvilende til dette nå sist, eller hur?

jeg har tenkt på deg i hele dag, og kome hjem for ikke så lenge siden etter å ha vært ppå Riksen selv. Dette var jo slett ikke den beskjeden jeg ønsket å finne her inne. Fuck heller.

Jeg tenker masse på deg, vennen. Håper du har det greit etter forholda, du vet at det er helt ok om du ikke har det et par dager nå!

Jeg er fri og frank til en kaffe når som helst hvis du trenger noen å kjefte på... eller bare skravle om helt andre ting med.

Vi snakkes snart igjen -

Massssse triste og trøstende (?) klemmer fra

Hei alle go'jentene her inne:-)

1000 takk for trøstende og oppmuntrende ord, det varmer er slitent prøver-hjerte. Fikk en OK samtale med sykepleier Mari i dag, og vi ble enige om følgende:

- oppfølginssamtale med lege på Riksen 10. januar (lenge til...)

- 3. og siste forsøk på Riksen i uke 8

- en utskrift av journalen vår så langt blir sendt i posten

Jeg sa vi ville ha journalen fordi vi ville forberede oss på samtalen i januar, men sannheten er at den skal kopieres og sendes til ulike klinikker i Danmark, Sverige og Finland. Håper at noen der ute har lyst og kapasitet til å hjelpe oss noen skritt videre, så venter vi heller med å "bruke opp" det siste forsøket på Riksen til vi har fått mer klarhet i hva som er "rart" med eggene våre.

Humøret er greit nok, men kjenner at tårene ligger på lur... På en måte "sørget" jeg ferdig etter uttaket da det viste seg av 14 av 15 modne egg så rare ut, men vi hadde jo et bitte lite håp om at den ene, normale egget var gull-egget.

Nå gjør jeg det slutt med både gud og julenissen - de vil visst ikke hjelpe oss uansett hvor mye vi ønsker oss en liten spire i magen min...

Klemmmmmm

Uff snøfilla. Det der er kjipt.. Livet er virkelig ikke rettferdig. Det er virkelig beundringsverdig at du klarer å holde motet oppe og være til så god støtte for andre her inne :). Det sier litt om deg som medmenneske! Jeg ønsker deg virkelig lykke til framover. Neste gang sitter den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...