mom-to-be Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg er selvfølgelig drit-misunnelig, men hvis det er noen jeg unner å føde før meg selv så er det virkelig henne! Hun har virkelig hatt det tøft den siste tiden! Resten skal hun få fortelle selv:-) Gratulerer masse vennen! Jeg krysser alt jeg har for at du får en enkel og grei fødsel:-) Stor klem fra meg!!!!
Banshee Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Noen som har det ser jeg Jeg også vil! En uke på overtid nå syns jeg egentlig er nok;) Lykke til!
Grigri m/3 gutter Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Å så bra for henne! Håper det går fort og problemfritt. Gleder meg til å høre fødselshistorie! Lykke til!!
Silje's mamma Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Snakket med henne tidligere i dag, hun var veeeeeldig glad! Tilogmed den grusomme legen hun hadde hatt tidligere hadde klemt henne, og jordmora klappet i hendene for at vannet hadde gått:) hun får fortelle videre selv hvordan det går.. men er det noen jg virkelig har unnet en fødsel så er det henne.. hipp hipp hurra!!!
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:-) ENDELIG vennen min, tenker masse på deg og håper virkelig ting går som det skal og at du får en fin fødsel. GRATTIS:-) Gleder meg til å høre fra deg jenta mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå