Gå til innhold

Passer mammabuksenen deres enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 26 dager igjen, og har 1 bukse som er behagelig å ha på. Kan til nød presse på meg 2 andre bukser, men det er ikke godt. Gidder jo ikke kjøpe en ny bukse nå..! Håper ikke magen vokser så mye på de siste dagene. Hehe..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har måtte legge vekk en mammabukse som jeg kjøpte tidlig i svangerskapet, men som jeg kjøpte i stl. L i håp om at den skulle holde tiden ut. Det er en ola-bukse som går under magen, men nå strammer den for mye når jeg sitter at den er vond å bruke. Har flere andre stretchy bukser fra H&M som fortsatt gjør susen. Håper de holde de siste 6 ukene ja:)

Skrevet

Har lagt bort flere bukser for lenge siden jeg. Vurderer å skjøte litt på magestrikken på noen av de. Men bruker jo for det meste joggebukse når jeg er hjemme, og det er jeg myyye for tiden... Så får vel klare meg med den ene buksa, tenker jeg!

Skrevet

Er stort sett en bukse jeg også bruker når jeg er ute, men nå har jeg for det meste sittet inne og lest til eksamen. To av buksene har jeg ikke brukt på lenge. Også har jeg to bukser til, som er veldig store og sirompa som jeg har fått låne av ei venninne, en olabukse og en beige. har ikke brukt dem utenfor husets fire vegger ennå, men må vel det etter hvert kanskje. Sliter litt når jeg skal gå tur, og det regner eller er kaldt, har liksom ikke noe å ha på. Treningsbuksa mi er for lengst for liten, og alle kosebuksene mine også, regnbuksa er alt for trang. Hmmm......... ja, enig, kjedelig å kjøpe nye mammabukser nå så sent. Vurderer også å skjøte på i strikken, eventuelt bare klippe opp.

Skrevet

Jeg har også 26 dager igjen, og sliter med det motsatte! Alle gravide-klærne mine siger... Hadde samme "problem" sist også. Har lagt på meg bare over magen, så ingenting sitter. Vanlige klær passer jo ikke heller, så her går jeg rundt og trekker i buksene for å få de til å henge på....

Skrevet

Har 41 dager igjen og bruker alle mammabuksene enda...virker som det skal gå greit ut svangerskapet...men man vet aldri..denne vektøkningen ¨på slutten er lumsk...hmmm...jaja...tar tiden til hjelp jeg da..

=0)

Skrevet

Har samme problem som liten2 over her - går og hemser opp alle buksene mine nå. Det ser jo så teit ut å bruke belte på mammatøy!

Skrevet

Har faktisk et som passer!!!!! Men synes ikke jeg kan gå med det synlig likevel...

Skrevet

Mine mammabukser har blitt for store de.. Gått ned over en buksestr siden jeg ble gravid.. Så om jeg legger på meg endel se siste ukene, burde de passe fordet.. (håper det ihvertfall) Gidder aldri i verden å kjøpe flere mammaklær nå..

Skrevet

Jupp! Heldigvis ikke eksplodert (i vekt..) så ille som jeg fryktet, og hvis buksene ikke hadde passet lenger tror jeg jeg hadde holdt meg inne, for som du sier, ikke akkurat fristende å bruke penger på en bukse man ikke vet om man kan bruke mer enn en uke.

Toga er jo et alternativ.. :)

Heldigvis ikke så kaldt (på østlandet ihvertfall), så omslagskjole med tights under og f.eks. støvletter til må jo være ideelt for store mager nå. Kan jo brukes like fint etter fødsel også.

Skrevet

Ja, buksene passer fint. Nå trenger jeg ikke engang bruke belte på dem, hihi.

Men nå får jeg høre at magen min er liten da, av "folk".

Skrevet

Samme problem som SpongeBob og liten2. Har to joggebukser og ei cordfløyelsbukse som passer, men de siger jo ned hele tiden. Har bare lagt på meg på magen. Bakfra er jeg slank, men fra siden ser det ut som om jeg har svelget en basketball!

Skrevet

"Å dæven!", som en fyr utbrøt da jeg plutselig snudde meg så han så meg i profil...

Skrevet

Jeg er heller lita av vekst da, og har teoretisk sett enda noen dager igjen (termin 1. februar) og har naa kun én bukse som passer: en H&M olabukse som jeg kjoepte i str 38/40 i begynnelsen av september. Syntes den var grotesk stor da.

Har vel strengt tatt en kjole som passer ogsaa, men siden jeg er sengeliggende saa lar vi den bli igjen i skapet hjemme. Fortsetter det slik, ender jeg opp med aa beholde nattskjorta natt og dag!! Jeg orker ikke ta paa meg sokker lengre heller, siden jeg bare ligger i senga, for det er et helt styr.

Skrevet

kjøpte en mammabukse på Lindex ganske tidlig, dongeri lav i livet, har brukt den litt, men bruker like mye de gamle buskene mine. Passer ennå. Bare litt trangt etter middag, da går knappen opp. Har 7 uker igjen.

Skrevet

Har faktisk ikke brukt ei eneste mamma bukse jeg. Har 48 dager igjen. Har ennå tre olabukser i min vanlige størrelse som passer. De har veldig lavt liv. Har lagt på meg 11,5 kg. Men det meste har nok lagt seg fra livet og opp :) Buksene sitter jo litt tightere da, men ikke så det blir ubehagelig. Har heller problemer med å finne passende gensre nå....

Skrevet

Tja, halvparten er for trange, resten glir av meg. Har lagt på meg 12 kg i uke 35, men babyen min må ligge VELDIG lavt fordi jeg er stort sett bare blitt breiere over baken og låra. Han har nok en fot ned i hvert av mine bein tenker jeg.

Skrevet

*sukk* ingen av mine mammabukser passer lenger, og jeg har 8uker igjen.. måtte gå til innkjøp av snekkerbukse i går, i en srt større enn jeg vanligvis bruker...

trodde mamma klærne skulle holde hele svangerskapet jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...