Diva Muffin Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 kvart på 11 skal jeg på ultralyd, og jeg er så redd for at noe er galt! jeg har ikke vært hos jordmor ennå, bare på den første kontrollen hos lege.. har ikke fått hørt fosterlyd eller tatt flere urinprøver så de kanskje har en liten indikasjon på at ting er galt.. jeg vedder på at jeg kommer til å spy mens jeg ligger der
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Ønsker deg lykke til... Har selv kjent det på kroppen, så vet hvordan du har det. Tvi tvi!
doble Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Går helt sikker fint, lille venn;) Ha positive tanker! Lykke til:)
2_TETTE Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Du har sikkert reist, men dette kommer til å gå fint. Kom innom og fortell etterpå.. UL er koselig.)
Diva Muffin Skrevet 30. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2006 tenk at det gikk bra! babyen var veldig aktiv og vinket til oss.. kommer sikkert til å grine når det går ordentlig opp for meg! *snufse litt*
Gjest Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Så flott! Nå håper jeg du endelig får kose deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå