Gå til innhold

Jeg vil egentlig ikke være hysterisk, men nå blør jeg..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke så mye. Det kom noe friskt blod på papiret i går kveld og i natt var det ikke kommet noe. Nå fikk jeg litt brunaktig blod på papiret, men det var nesten mindre enn i går også..

 

Hva betyr dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ha mange årsaker, høyst trolig er det et blodkar som har bristet.

Men for å være sikker bør du ringe legen for en sjekk! Bare for å være på den sikre siden. Jeg fikk i hvertfall beskjed fra min lege om å si ifra dersom det kom noe blod, heller en sjekk for mye enn en for lite!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det ikke kommer noe mere er det ikke sikkert at det er noe farlig.har du vondt i magen da???

du kan jo ta en tur te legen for og være sikker,så slipper du og bekymre deg.ligg og slapp av litt hvertfall.langt er du på¨vei?

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke sju og har ikke vondt i magen nei.

Tok også ks for ca 2 år siden. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Har snakket med sekretæren og hun mente de ikke var noe å være redd for. Skulle ta kontakt hvis det ble noe mer..

 

Har jo hørt om mange andre som har hatt slikt, men blir veldig usikker selv, og jeg ikke vil være hysterisk heller.. Men så mistet ei venninne av meg for ikke så lenge siden og det gjør meg vel kanskje litt ekstra nervøs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til legen selv i dag. Jeg ringte opp og de mente det var grunn til å komme for en sjekk. Fikk beskjed om å slappe av, og ikke løfte tungt.

Men jeg hadde ikke friskt blod. Jeg hadde lyse rosa utflod i går morges, og resten av dagen var det brunt, men veldig lite. Men man blir jo bekymret over å ikke vite noe. Har helle ikke vondt, men kjenner menssmerter. i går var jeg veldig trøtt, svimmel og til tider vondt i hodet, men det var nok for jeg tenkte så mye på dette. Er i 9 , uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde også for et par uker siden, først friskt blod, og dagen etter litt brunt (gammelt) blod, men det var ikke noe galt. Så lenge du ikke blør mye eller har smerter, tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akuratt det samma, har ikke vore hos legen til sjekk, men ringte til 2 forskjellige leger og de sa det samme, det er helt normalt, men jeg skulle ta kontakt dersom det kom mye blod :)

 

Så lykke til,det går helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært igjennom det samme. Er i uke 7 selv.

Jeg anbefaler deg til å først dra til legen og deretter få en innvendig ul.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å skremme deg, men da jeg gikk til innvendig ul i uke 7 etter litt brunrødt utflod på papiret, viste det seg at fosteret var dødt og at det begynte å løsne. Bedre å sjekke en gang for mye ja..Men lykke til, det er sikkert ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...