Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Sønnen min hoster litt av og til, ihvertfall tror jeg det er hosting...Eller kanskje han bare prøver ut stemmen, han er i den alderen. Er det noen som har opplevd at barnet har bronkitt, i så fall, hvordan hostet han/henne? Erfaringer?
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 mitt barn har det ikke men jg har hatt det selv opp igjennom. hosten kommer langt nedenfra og høres slimete, bjeffende ut. hvis du tror det er bronkitt så reis til legen... det er fryktelig ubehagelig....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Tror egentlig ikke det er det. Han har ikke hostet mer siden i morges. Og det var ikke slimete. Jeg vet hvordan bronkitt høres ut på voksne, men var usikker på om det høres sånn ut på babyer og.
langevipper Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Min datter begynt å hoste forgje onsdag, og vi reiste til barneklinikken torsdag og fikk hostesaft til henne. Hun hostet sånn innimellom, men hostesaften hjalp ikke i løpet av helgen. Da hun våknet om mandagen hostet hun hele tiden. Vi dro til fastlegen vår og han hørte på henne og oppdaget at hun hadde fått bronkitt. Vet ikke helt hvordan jeg kan beskrive hostingen, men det var ikke vanskelig å forstå at jeg måtte ta henne med til lege igjen. God bedring til sønnen din:-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 OK, takk for svar. Skal følge med om det blir mer hosting, da tar jeg han til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå