Gå til innhold

100 igjenn .. endeli

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, da har man bare 100 daga igjenn ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

121 dager igjen her, så da ligger du nøyaktig 3 uker før i løpet enn meg;) Tenk deg hvor fort og sakte tiden kommer til å gå etter jul da:)

Skrevet

hehe.. no går no de uken frem til jul me til andre ting så dæm blir jo nestn borte, så ja, grue mæ t januar.... den mnd blir laaaang ,)

Skrevet

Vi får finne på noe i januar og februar som kan få tiden til å gå raskere:) For min del så går jeg på skolen (deltid) vedsiden av å jobbe deltid, også har jeg en sønn i 1. klasse som skal følges opp, så tiden vil gå med til alt mulig rart her. I tillegg har jeg ørten esker jeg skal gjennomgå med babytøy fra han eldste for å se om jeg finner noe jeg kan bruke til berta:) Det er samme årstid som sist jeg fikk barn:)

Hvordan ligger du an på utstyrsfronten og andre gjøremål over jul tror du da?

Skrevet

joda, har skole som ska følges opp, å en litn tass på bare litt over åre.. så har vel nok å henge fingran i, å så må æ jo se gjenna baby tøye fra siste kran, men d meste ska være brukanes, e jo bare et år sia d va i bruk sist, så..

heldivis e d bare en barnestol æ treng no, for den lånte æ hos søster sist, å no må ho bruke den sjøl;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...