Gå til innhold

Da forlater jeg dere... ufrivillig..

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en tvilling SA for 14 dager siden, men det gjenværende fosteret så ut til å være helt OK og jeg så hjertet banket. Så skulle jeg til en kontroll nå på tirsdag og jeg var selvfølgelig spent, og gledet meg til å se min lille spire igjen, men den gang ei. UL viste at fosteret var dødt. Ni uker på vei. Så nå har jeg gått igjennom to SA på 14 dager og er helt knust.

Er det noen som har opplevd det samme? Dette er min 2. svangerskap som ender i SA. Det første var for seks år siden og da var jeg i uke 16. Er det noen som har hatt flere SA etter hverandre og blitt gravid og fått en velskapt barn? Legen begynte å snakke om utredning. Er det noen her som har vært med på det? Hva skjer evt der?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7290855-da-forlater-jeg-dere-ufrivillig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så sørgelig! Håper at dere kommer dere gjennom dette uten å miste håpet. Jeg har ikke opplevd SA, men flere av vennene mine har nå to barn, men startet på fire svangerskap. Det er mange som mister, men det kan jo være greit å få høre hva legen tror etter en utredning. Stell godt med deg og dere. Håper å se deg inne på siden igjen snart:)

Uff så leit, du får passe på deg selv og typen litt nå, dere trenger litt ekstra stell nå tror jeg.

Sender trøste klemmer.

Det er mange veier til en fullendt utredning , men man strarter som regel med å teste ut deg, på vanlige sykdommer som kan komplisere, diabetes, stoffskifte og slikt. For om dine verdier ligger innenfor "normalen" er ikke det sikkert at det er normalt for deg.

Man kan teste immunforsvaret om, det er overaktivt.

Sjekker om det er tilstander i livmor eller annet som kan være årsak.

Så pleier man å teste genetiske sykdommer som kan gi komplikasjoner

Er det samme far begge gangene da? Da tester man for genetikk og kompatibilitet.

DEt er utallige måter å gå frem på, og hvor utfyllende man er.

Først starter man med kvinnen, og ser på henne.

Håpera t det går fint med dere etterhvert.

Legen din kan gi deg mer utfyllende svar på hva han synest er best å starte med og etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...