Gå til innhold

Siden det ikke er bare bare å få barn......

Anbefalte innlegg

Har vi nett tinget på en liten valp :o)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper det blir klaff! de blir født ca 13 desemer! Jeg har så sinnsykt sommerfugler i magen! Å det er absolutt noe som får tankene mine bort fra prøving, sex, el, IKM alt sammen! Har jo surfet rundt på nett i 2 uker nå for å finne ut alt mulig om de søte små hundene!

Å kanskje kommer det en liten spire som klarer å klore seg fast også, når jeg ikke går så hardt inn for det :o) Hvem vet?

Fortsetter under...

Aaaa - så heldig!

Hvilken rase blir den lille? Hehe, dette blir jo nesten som å få en liten baby. En sier jo at det skal hjelpe på fruktbarheten å få låne andres babyer, så det kan jo hende valpen funker på sammen måte ;)

Så koselig! Gratulere:) Hvilken hund er det? Vi tenker også på å kjøpe hund, men skal vente litt.

Ikke umulig at anskaffelsen av valp vil føre til at du slapper mer av, tenker på andre ting, og så.....vips.... :) Krysser fingrene for det!!!!!!

Ha en super torsdag!

Så morro!!

Har en 4 år gammel irsk setter tispe jeg kaller nussa (hun heter amanda da).

Det blir som en unge på mange måter. Og de er gode å ha og kose med i gode og dårlige tider.

Jeg har lyst på en gordon setter valp i tillegg om ett par år.

Hvilken rase ser dere på?

Det blir en langhåret standard dachs! Liten å søt og utrolig morsom hund :o) Vil helst ha sort og rød farge!

Å gordon setter er også kjempe fine!

Irsk setter er det de som er brune eller brun og hvit? De er også søte!

Tror kanskje jeg har godt av å tenke på annet enn baby en stund :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...