Gå til innhold

Æsj, angrer nå...=o(

Anbefalte innlegg

helt enig,, og de skal si det som de mener det..jeg kan ikke forsta att det skal være så vanskelig vist man er glad i noen.. jeg er heldig jeg, min sambo våkner meg hver dag med en nuss og så sier han att han att ha elsker meg...og det er den beste følelsen i hele verden.... og det fortjener alle....

Fortsetter under...

Nei, det er klart, trenger ikke høre det så ofte, men det trenger jo ikke bli sagt heller da... kan like gjerne være noe han gjør.... Tror gubben tenker veldig for tiden, for han satt og så på meg en time mens jeg lå i fanget hans og halvsov i går... og DET er kryss i taket at han ikke så på tv altså, for det er ikke ofte den ikke står på....

Skjønner godt at du blir lei deg jeg. Er ikke noe hyggelig når man føler at mannen i sitt liv ikke setter pris på seg :o( Har han vært veldig opptatt av sex før? vet at det er noen gutter som ikke er så veldig opptatt av sex. Kanjo være en av dem? I beg av et forhold liker vel alle sex, gutter som jenter. Men for noen dabber lysten liksom av.

Men vi jenter (spes meg selv) har en tendens til å overanalysere alt mulig også da hehe.

Fortell han at du trenger å bli satt pris på og la han få litt tid. Kanskje det hjelper?

Men faen 2-3 mnd i mellom? Da hadde det klikket for meg!!!

Ja, det er det jeg gjør.. klikker...

Men han var veldig eeeh.. glad i sex? like mye som meg, men så ble jeg gravid..uhell... etter det har det gått nedover...

Skal ta det opp med han i kveld... Skal kreve svar...

Annonse

hei sorry at jeg blander meg inn. jeg vil bare si et par ting og det er først til suss@: et lite tips og det er når folk sliter i parforhold så er det ikke alltid det lureste å fortelle hovr bra en selv har det....

og til lenekatt og babycakes:

jeg skjønner at det er lett å krisemaksimere. de fleste parforhold går opp og ned. og de menn (få kanskje, men jajja) jeg har kjent så er det sånn at jovisst liker de at jenta tar initiativ. men: litt mer sånn"kom kom kom og ta meg, nei nei veit ikke helt jeg...kom kom kom og ta meg...kanskje kanskje du får meg" enn

" ta meg ta meg TA MEG buhu er det noe galt med meg."

kanskje å gjøre masse sexy greier, men som tydelig viser at dere ikke vil ha sex(uten å overdrive seff(trenger liksom ikke gå uten truse og med push up og ha dildo p ånattbordet..holder gjerne med noe blik, en komentar, en flørtende kroppsbevegelse etc)

og jeg og mannen min sleit veldig med sex en stund. etter første mann kom hadde vi ikke sex på 1,5 år og da blei det veldig rart å begynne igjen og å komme inn i ett normalt sexliv(som for oss er fra 4 ganger i uka til en gang i halvåret;) ) jeg følte meg ofte ekkel når jeg tok initiativ og vi har problemer enda av og til. men jeg veit hvertfall at han ikke var utro og at han var veldig glad i meg, men at han ikke tenkte så mye på sex da, hadde ikke overskudd og trengte gjerne litt tid for å ha lært seg å være "pappa" til å bli "kjæreste" igjen.

babycakes: hvordan rolle har din mann i forhold til barnet deres? er han aktiv? har han deltatt mye? hatt permisjon? vært mye alene med han?

når jeg ga litt slipp på kontrollen hjemme, da fikk pluttselig mannen min lyst på et barn til(dog det har vært litt frem iog tilbake)

veit ikke om jeg bare snakket vas for dere nå, men det tvar i det misnte godt ment...lykke til:)

og prøv litt til før dere tenker på brudd:)

det jeg prøvde å si her, er att jeg å har hatt et lang forhold som ikke var noe særlig kult..og att det går ann å ha det anderledes.-..... vist du skjønner hva jeg mener..

jeg prøver ikke å være stygg med noen..:)

Jeg syns i alle fall dere bør legge inn en god innsats i å se om dette forholdet er noe å satse på for fremtiden, FØR dere blir gravide. Å få et barn sammen vil føre til mange flere utfordringer, både i samlivet og hvis det skulle komme et eventuelt brudd senere.

Lykke til jenter, jeg sender varme klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...