Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg er så trøtt for tiden. Så sliter jeg med å konsentrere meg på jobb. Tar meg selv i å sitte å tenke ut unnskyldninger for å gå hjem fra jobben. Det er sikkert kjempedumt. Men jeg får liskom ikke gjort så mye likevel...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 GÅ HJEM!!! Det gjør jeg, sikkert ingen som takker deg om du blir likevel...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Det var akkurat det jeg ville høre, hehe! Huff... Men jeg føler meg så "lat" hvis jeg går hjem. Vel, føler meg egentlig like lat når jeg sitter her på jobben, og ikke får gjort så mye likevel... Jeg blir vel bare sittende her å diskutere med meg selv til arbeidsdagen er over, tenker jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Hehe, nesten godt å høre at jeg ikke er alene om å tenke sånn!! Sitter nemlig her på min jobb og og tenker hmmm, har jeg ikke litt vondt i hodet i dag?? Jooo.. Og armen er ikke helt god, hmmm, kanskje jeg burde dra hjem. Men så føler jeg liksom at jeg ikke kan da, sitter på sentralbord i dag og omjeg går blir det kaos. Blæ...
blindpassasjer Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Jeg vil og... i steden har jeg masse tester som må være klare før helgen, dvs laaaang dag i tillegg har jeg lovet å handle med søster og nevø...vil bare sove......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå