Nå kommer lillebror:) Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Til dere som har baby som faktisk gaper opp og sluker tranen... Hvilket merke kjøper dere? Vet ikke om det vil ha noe å si... Men snuppa her i gården spytter ut og skjærer grimaser...
Bussi Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Lillegutt ser ikke ut til å ha noe problemer med tran, og vi gir han vanlig møllers tran. Det går an å gi babyen d-vitamindråper hvis hun ikke får i seg tran forresten =)
Nå kommer lillebror:) Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Hun har fått d-vitamindråper de første 3 månedene. Tenkte vi skulle venne henne på tran siden det inneholder viktige fettsyrer i tillegg til D-vitamin... Men hun haaater det. Har Møllers vi, også... Noen erfaringer...? Har prøvd å varme skjea så tranen ikke er så kald...
1+2=3jenter Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Snuppa her likte absolutt ikke tran, så vi begynte med D-vitamin dråper. Men så fikk jeg tips om å prøve den med sitron smak, og den gaper hun villig vekk etter. Og til alle kritikere der ute, jeg VET at små barn ikke skal ha sitrusfrukt, men så er ikke tran frukt heller, og mengden er bitteliten, og i diverse medisiner på resept for småbarn er det også tilsatt sitrussmaker, og så lenge det ikke er kjent alvorlig sitrusallergi i familien og ungene ser ut til å tåle det, så er det bedre å få i de tran enn å la være...
matchbox Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 HS sa det gikk helt greit å gi Møllers med sitronsmak, og det hjelper i hvert fall litt her. Men det er ikke populært...
mamma_74 Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Helt vanlig Møllers, men vi begynte med det med en gang. Var det ikke etter 6 uker man startet? Da fikk hun av en helt fersk flaske, og har tatt det fra dag en.
mamma_74 Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Og; barn kan fint få sitrus, til deg over, så bare gi Møllers med sitron med god samvittighet. Det er barn i ekstreme allergikerfamilier som ikke skal ha det.
Fiskestang Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Jenta mi driver ikke å gaper og vil absolutt ha!! Men når det kommer, så tar hun skjeen greit, og svelger det unna, litt rynking på nesen bare. Hun får den orginale møllers tran. Det har hun fått fra 6 uker. Er nå snart 5 mnd.
Gjest Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 Møllers med sitron ! Om du sliter kan du prøve å gi det i en t skje og blande det med melk, funker veldig fint for venninnen min som også har en pruttis som HATER tran Lykke til !
Mini&Meg Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 mini liker tran veldig godt. Han gaper etter mer,og han får møllers tran.
_svana_ Skrevet 30. november 2006 #11 Skrevet 30. november 2006 Mine små spiser begge tran av hjertens lyst, i allfall når de er sultne :-D De får vanlig møllers.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 30. november 2006 #12 Skrevet 30. november 2006 Kjøper naturell:) Virker som om hun liker den, gaper og smatter den i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå