Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg hadde en rar opplevelse i går. Kanskje noen av dere har vært borti noe slikt og kan ha en anelse om hva det kunne vært? Det begynte med at synet ble så rart. Klarte ikke å fokusere helt. Teksten forsvant på en måte når jeg skulle lese. Så satte jeg meg ved datamaskinen og skulle skrive. Jeg traff ikke tastene og måtte konsenterere meg skikkelig for å finne bokstavene. Jeg jobber mye med data, så dette var veldig rart. Plutselig ble høyrehånden min helt nummen. Nesten som om den sovnet. Det var ikke vondt eller noe, men den kjentes helt rar ut. Som om blodet stoppet å gå ut i den. Jeg klarte å bevege på den og sånn da. Dette varte kanskje 5 -10 minutter, så gikk det gradvis over. Fikk en kraftig hodepine etterpå. Noen som har hørt om noe slikt før?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Nei... men kanskje en ide å ringe til legen for å få svar?
doble Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Helt sikkert migrene. Du bør kontakte legen for å få det sjekket. Men det er valig å få migrene i svangerskap, selvom man ikke har hatt det før.
Gjest Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 dette er nok migrene.. har det samme selv.. er helt for jæævli.. vrertfall siden jeg ikkr får bruke medisinen min i svangerskapet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå