Gå til innhold

Hvor mange dager til termin, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er min termindato. I dag, 30. november er den magiske dagen, da min lille baby skulle vært født, men det virker ikke som om jeg tilhører den 3%-en som føder til termin, nei.

Håper noe skjer i løpet av dagen eller i løpet av få dager, men jeg er ikke helt overbevist.

Ha en fin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin i morgen, jeg... Meeeen, som deg msbu, som tviler jeg på det skjer noe som helst her med det første...

Skrevet

Har belaget meg på å gå over tiden, jeg, ettersom andremann kom 9 dager på overtid.. Men jeg har liksom bestemt meg for at 1.desember er en fin dag å bli født på, da er jeg på overtid, men ikke så langt... så jeg satser alt på i morgen. Må visst be mannen min om hjelp i kveld :o)

Skrevet

Hehe, tror min samboer gleder seg til vi kommer så langt. Stakkaren har ikke fått seg noe siden jeg ble sykemeldt pga truende prematur fødsel for litt over en uke siden.

Men på søndag om en uke er vi kommet til uke 37, så da kan vi hoppe i høyet igjen!

Det typiske nå blir selvfølgelig at jeg går to uker på overtid fordi jeg begynner å slappe av når jeg kommer til uke 37, hehe.

Men, anyway, jeg har 33 dager igjen til termindato idag.

Skrevet

33 dager jeg oxo

Skrevet

81 dager igjen

Skrevet

49 dager til UL termin, nå går det jammen fort.... Men som førstegangs fødende går jeg vell over tiden, så regner 2 uker ekstra...

Skrevet

54 dager igjen

Skrevet

30 dager igjen!!! Dagene går sakte nå, men det går vel framover!!

Skrevet

81 dager igjen...

det går seeeeeint......

snart på det magiske 70 tallet........(magisk for meg iallefall:)

Skrevet

hadde termin i går jeg...men 1 desember er en fin dato har jeg funnet ut... :)

Skrevet

har igjen 63 dager. håper det går litt fortere nå får jeg begynner å bli lei.

Skrevet

75 dager igjen her. Er fødeklar på bursdagen til min kjære. Voldsomme bevegelser i magen i dag, storstilt ommøblering der inne. Tror h*n har eksamensnerver.

Skrevet

30 dager!

Skrevet

69 dager igjen. Synes også tida begynner å gå litt sakte. Men, satser på at advents- og juletida går fort.

Skrevet

17 dager igjen.....gleder meg utrolig masse...beste julegaven noen sinne da, hi hi...

Skrevet

Som i nicket.. 58dager igjen:-)

Skrevet

73 daga igjen.. innstillt på at d kjæm te å gå super fort... spørs om æ blir en smule skuffa da:/

Skrevet

25 dager!!! Og snaart fødeklar:) Forrige mann kom dagen etter termin, men kun fordi fødselen trakk ut..

Skrevet

46 daga til menstermin å 53 til UL termin... æ satse på menstermin;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...