Gå til innhold

I går så.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

sendte legen min inn brev til sykehuset med forespørsel om å bli satt igang på termin. Har så problemer med hendene mine (carpal tunell syndrom) pga vann at jeg ikke makter å gå veldig mye over tiden. Han skrev også at jeg hadde hatt et belastende svagerskap.... På en måte ikke helt sant det da, skal ikke klage over at jeg har hatt mange fysiske plager på kroppen, (bortsett fra hendene) Men det som skjedde med meg i begynnelsen med ecu operasjon, og det som har skjedd med samboeren min så merker jeg at det har tatt på veldig altså. Alle opplevelser sammen med hormoner har ikke vært veldig lett. Vært nesten sånn at jeg hadde lyst å gi opp her en stund....bare dø rett og slett.....men man kan ikke gi opp så fort, eller hva?

Men håper at sykehuset forstår da, og at om jeg ikke har født så kommer tulla vår sånn ca på termin.....*håpe håpe* Kryss fingrene for oss da..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde samme avtale forrige svangerskap pga carpal tunnel, så jeg skulle slippe håndleddsoperasjon :) Men lillejenta meldte sin ankomst helt av seg selv tre dager før termin faktisk. Håper du slipper igangsettelse, og at knøttet ditt også er litt ekstra grei med mamman sin :)

Trenger du tips og råd om ct må du bare spørre, jeg har litt førstehåndserfaring på emnet ;)

Skrevet

Ja, jeg også håper lilletulla skjønner at jeg vil hun skal komme før...hehe..:) Har sagt det til henne mange ganger allerede..:) Så vi får se om det blir et lydig barn....hehehe..:)

Ja, du har kommet med mange tips ka-ping som jeg har fulgt..:) Men det hjelper liksom ikke.... Kan fader ikke sitte å snakke to minutter i mobilen en gang, før hele hånda mi er helt død og vond... Nei, det skal ikke være lett..:)

Skrevet

Nei de rådene er dessverre ingen garanti, men det hender de hjelper... sørg for all del å drikke nok, ikke spise særlig salt, og ikke strikk!

Jeg sender noen tanker til lillemor i magen din om å følge min datters eksempel :) Hendene mine var nesten helt gode et par dager etter fødsel, og tre uker etterpå var jeg HELT frisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...