Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Ville dere latt denne pappan være hjemme alene med babyen?: - lar henne stadig dunke hodet opp i haka hans(redd for fontanellen) - lar henne ligge i fleecedressen inne etter at hun har våknet - lar henne dunke hodet i enden av badebalja når hun bader - glemmer ofte å feste sikkerhetsselen rundt bilsetet - er ikke så nøye med om lua dekker ørene når hun er ute, og kler for lite på henne Overhører kritikken min når jeg kritiserer han for dette Bare lurer på om det er jeg som er overhysterisk... Jeg er ikke redd for å overlate babyen min til f.eks. mamma eller svigermor.
Babykilo Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Antagelig er ikke dette skadelig for ungen, men jeg skjønner godt at du er engstelig. Det med bilsetet er jo bare ikke i orden! Hva med å sette deg ned med pappaen en gang du ikke er sint hvor det ikke akkurat har vært en sånn episode, og så forklarer du hvordan du tenker. Vi er jo ikke helt balanserte heller med ammetåke og hormoner overalt og da kan han jo prøve å ta hensyn til deg, og kanskje skjønner han at det ikker er så bra for ungen å bli kokt inne i en fleecedress hvis du forklarer det ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Det er jo ikke veldig skadelige ting, så jeg er mer engstelig enn redd. Vurderer om jeg skal dra på julebordet på jobben, men vet ikke om jeg orker pga at jeg blir så stresset med tanken på han hjemme med babyen vår.
Babykilo Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Går det ikke an å rett og slett fortelle han hvordan du tenker?
jojjo Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Er jo sånn at "mor vet best", i den første tiden så er de jo så nær oss liksom, og vanligvis så vet jo vi hva som er "feilen". Har merket det selv noen ganger at jeg har litt pusteproblemer når far skal håndtere, han er mer klønete, men det er jo viktig at de får prøve seg og..Vi får prøve å puste rolig og tenke at de tar nok ikke skade, men når det gjelder sikkerheten blir det noe annet. Har selv slitt litt m gamle familiemedlemmer som tror det bare er å slenge bagen baki bilen..
jojjo Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 ps. tror fontanellen tåler dult skulle det skje..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Neida, du er ikke overhysterisk, bare hysterisk. :-D Fra spøk til alvor: Jeg synes du skal stole på mannen din. Jeg har det også med å bli hysterisk når han gjør ting jeg ikke liker, men det er fordi han er mer avslappet enn meg. Og heldigvis er han det! Hadde begge vært som meg, hadde det ikke vært bra i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå