Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg tenkte ikke på det tidligere, men av en eller annen grunnn, har jeg begynt å grue meg til fødselen. Hadde langvarige, hypppige maserier, uten åpning. de kom omtrent hvert 5-10 min, uten effekt. 'etter mange timer, endte det med keisersnitt. Jeg husker at det eneste jeg ønsket underveis var 20 min. pause i ny og ne, sånn at jeg fikk slappet av i mellom. Innemellom ville jeg ikke mer og ombestemte meg om en baby. HVOR TEIT GÅR DET AN Å BLI. Men vil jo ikke unnvært min datter for alt i verden. AAAUUU. det blit j****g vondt
SpongeBob Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Kan ikke tenke meg noe mer rasjonelt enn å grue seg til en fødsel, men som du sier er jo resultatet stort sett bra...
selfangerkjerringa Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Jeg hadde også en lang og komplisert fødsel sist. Men jeg tenker som så: det går da f#¤% ikke an å være SÅ uheldig to ganger på rad? Denne gangen kan umulig bli verre enn sist
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 30. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2006 hvor i granskauen skal vi skvinner føde mmed smerter. Forbannet være adam og eva. Det er greit at man skal ta fem om dagen, men måtte det være fra det treet.
Gjest Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Du er ikke alene.. jeg kjenner panikken bre seg samtidig som det blir færre dager på kalenderen. :-)
selfangerkjerringa Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 jeg har strengt tatt mer bekymringer rundt hvordan jeg skal komme meg til sykehuset, så selve fødselen har jeg ikke rukket å stresse særlig med enda...
Beatej80 Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Jeg lever lykkelig uvitende om hvordan det er å føde... Vet jo ikke hva jeg går til, så tenker ikke så mye på det. Tenker mer på den 4 timer lange veien til sykehuset... hjelp!
findus Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Hvis du gruer deg veldig masse, er det kanskje lurt å fortelle det til jordmor+folka på føden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå