Gå til innhold

3D ultralyd i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er det helt sikkert ei lita tulle som vi skal få :-)

Var på majorstuaklinikken i går og Peter Moland tok UL på oss.

Sjekket alt og var innenfor normalen hele veien :-) Lå skikkelig og koste seg med armene bak hodet og bare slappet av så det ut som. Men når vi skulle over på 3D delen så hadde hun både armene og beina foran ansiktet. Ikke snakk om at hun skulle vise seg for oss igjen nei.

Drakk Cola og gikk rundt, men da gjemte hun seg bare enda mer. hehe

Så vi fikk ny Gratis time neste fredag slik at vi skal få fine 3D bilder av Tulla.

Super service at vi fikk ny time og gleder meg villt allerede til å se henne igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg lurte bare på hvilken uke du er i ? Jeg vil gjerne bestille time til 3D Ultralyd, men vet ikke helt, hvilken uke det lønner seg å være i for å¨få mest mulig ut av det!!

Vet du evt om det er lang vente tid på Majorstua klinikken, og hva betalte du for timen?

Nå ble det mange spørsmål, men sånn er det når det er første gang:)

Skrevet

Så utrolig kult!

Håper du kan ta med deg bildene på julebordet, Samsyn, for jeg vil gjerne se hvordan bildene ser ut. Vurderer 3D selv!

- Ønsker deg fortsatt lykke til i svangerskapet!

Skrevet

Hei

Jeg er 24+6 i dag, det er vel da de begynner 3D tenker jeg.

Tror ikke det er så lang ventetid der heller, jeg ringte i god tid men jeg fikk jo ny time neste fredag så da tar det sikkert ca ei uke fra du bestiller til du har timen.

Vi betalte 1500,- det er for Medisinsk vurdering og 3D. Da er det lege som gjør undersøkelsen. Masse målinger i 2D før de begynner på 3D biten.

Man kan også velge uten medisinsk vurdering, da koster det 1000,- Da gjør de bare 3D biten tror jeg

Syntes det var veldig fint med den medisinske vurderingen jeg, Han var veldig flink til å forklare hva han målte hele veien. Men så hadde vi jo en ultralyd på Ullevål som bare varte 10 min også da. Følte at det var greit å sjekke litt grundig da :-)

Skrevet

Takk for svar! Jeg er i uke 24 nå så da kan jeg faktisk sette meg ned å bestille time med en gang:)

Skrevet

unnskyld men får jeg spørre hvor langt du er på vei??? Skal dit nemlig selv skjønner du men syns det hørtes litt tidlig ut!!! Er da 24 uker...

Skrevet

Hei jenter..

Hører egentlig til på 3 trim men sniker litt hos dere av og til for det :-)

Vi fikk beskjed om at et beste var å vente til uke 28 med 3D bildene, for babyen har ikke fått noe særlig underlagsfett før det. Man får bilder og fine bilder i uke 24 også, men de kan være litt "alien" aktige. Vi så på noen bilder ett vennepar av oss hadde fra uke 24, og det er ikke pent å si, men jeg ble litt skremt. for babyen så helt rar og tynn ut. Vi var vi uke 30 og da hadde snuppa de bollekinna og var skikkelig rund og "trivelig" å se på...

Ikke alle babyer som er tynne og alienaktige i uke 24 sikkert da, men ville bare si det, slik at dere kan ha det i bakhodet. Han legen Dag eller noe på Majorstueklinikken så jeg anbefalte 3D her inne på BIM mellom uke 28-32 nettopp pga det med underlagsfettet. Vi kunne klart å se trekk og alt nå når vi var, samme kunne venninna mi som er i uke 28 :-)

Lykke til jenter!

Skrevet

Bestilt akkurat time til 3D der når jeg er midt i uke 29, 31.01.07. De sa det var optimalt mellom uke 24 og 30. Man kunne få time på to dagers varsel. Jeg var med andre ord ute i veldig god tid! Vi skal til Dag som er sonograf. Det koster 1000 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...