Gå til innhold

3D ultralyd i går!

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Ja, da er det helt sikkert ei lita tulle som vi skal få :-)

Var på majorstuaklinikken i går og Peter Moland tok UL på oss.

Sjekket alt og var innenfor normalen hele veien :-) Lå skikkelig og koste seg med armene bak hodet og bare slappet av så det ut som. Men når vi skulle over på 3D delen så hadde hun både armene og beina foran ansiktet. Ikke snakk om at hun skulle vise seg for oss igjen nei.

Drakk Cola og gikk rundt, men da gjemte hun seg bare enda mer. hehe

Så vi fikk ny Gratis time neste fredag slik at vi skal få fine 3D bilder av Tulla.

Super service at vi fikk ny time og gleder meg villt allerede til å se henne igjen.

Fortsetter under...

Hehe, gratulerer med en avslappet lita tulle. De har det jo så godt der inne at jeg skjønner at de nyter det:) Godt å høre at alt er som det skal.

Whow, det var jo kjempebra service at dere fikk en ny time. Gutteknøttet vårt lå med tæra oppunder nesa store deler av timen når vi var inne til 3D UL, men JM var så heldig at hun fikk lurt seg til noen bilder for det.

Så koselig da...... Det er helt fantastisk å se på de små nurkene, jeg jobbbet selv på Majorstuaklinikken for noen år tilbake... det var da jeg bestemte meg for at jeg også skulle ha 3d ultralyd når jeg ble gravid.... Vi skal dit på tirsdag.... gleder meg. Lykke til på fredag.

Annonse

Gratulerer så mye med en prinsesse i magen!

Leste innlegget ditt og gleder meg nå helt vilt til min 3D time 15. desember! Så får vi se om jeg får bekreftet kjønn helt sikkert også, begynner å bli klar for å kjøpe noe skikkelig rosa!

Sees på julebord til pinnekjøtt og kanskje en liten orio-kake om man orker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...