Gå til innhold

Hyppige kynnere- noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i følge BIM 30 uker på vei i dag, og har i de siste par dagene hatt fryktelig mye kynnere. Magen strammer seg i tide og utide, og jeg begynner å bli litt bekymret for at noe kan settes i gang.

Er det flere som har det sånn, og har dere tatt kontakt med føden?

Vet jo at man bare kan ringe, men føler meg jo som den hønemora:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av - ikke stress - og ikke ha dårlig samvittighet for å ligge på sofaen!

En varm dusj hjelper meg når de begynner - da stopper de fort!

Skrevet

Skjønner hva du mener! Tror det er viktig å bare slappe av. Har du merket at magen blir støl av alle kynnerne?

Skrevet

Så lenge kynnerne ikke blir regelmessige eller gjør vondt, er det bare positivt at livmoren trener seg. Blir du i tvil er det bare å ringe fødeavdelingen, de tar en på alvor og vil enten kunne berolige eller ønske å ha deg inn på en sjekk. Har selv hatt veldig mange regelmessige vonde kynnere, og har vært i kontakt med føden x flere, men så langt har det ikke skjedd noe - så tror det skal litt til før en går i fødsel, men vi er jo alle forskjellige! Ring føden om du er bekymret!

Skrevet

Tusen takk for råd og tips:)

Kynnerene er ikke direkte regelmessige, men noen av de er vonde og jeg får litt sånn mageknip vondt som går over i løpet av 30 sek-1 minutt. Hmmm, jaja, det skjer jammen mye rart med disse gravide kroppene våre!

Lillemor sparker væffal iherdig heldigvis:)

Ser det litt ann utover dagen, jeg, og ringer hvis jeg ikke får roet meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...