Gjest Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg er i følge BIM 30 uker på vei i dag, og har i de siste par dagene hatt fryktelig mye kynnere. Magen strammer seg i tide og utide, og jeg begynner å bli litt bekymret for at noe kan settes i gang. Er det flere som har det sånn, og har dere tatt kontakt med føden? Vet jo at man bare kan ringe, men føler meg jo som den hønemora:)
oesmamma Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Slapp av - ikke stress - og ikke ha dårlig samvittighet for å ligge på sofaen! En varm dusj hjelper meg når de begynner - da stopper de fort!
gordingoingslim Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Skjønner hva du mener! Tror det er viktig å bare slappe av. Har du merket at magen blir støl av alle kynnerne?
DiddiDaddi Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Så lenge kynnerne ikke blir regelmessige eller gjør vondt, er det bare positivt at livmoren trener seg. Blir du i tvil er det bare å ringe fødeavdelingen, de tar en på alvor og vil enten kunne berolige eller ønske å ha deg inn på en sjekk. Har selv hatt veldig mange regelmessige vonde kynnere, og har vært i kontakt med føden x flere, men så langt har det ikke skjedd noe - så tror det skal litt til før en går i fødsel, men vi er jo alle forskjellige! Ring føden om du er bekymret!
Gjest Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Tusen takk for råd og tips:) Kynnerene er ikke direkte regelmessige, men noen av de er vonde og jeg får litt sånn mageknip vondt som går over i løpet av 30 sek-1 minutt. Hmmm, jaja, det skjer jammen mye rart med disse gravide kroppene våre! Lillemor sparker væffal iherdig heldigvis:) Ser det litt ann utover dagen, jeg, og ringer hvis jeg ikke får roet meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå