Gjest Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg har akkurat hatt besøk av ei venninne jeg hang mye sammen med for 3-4 år siden. Tenkte det ville være hyggelig å se hverandre igjen, catch up liksom. Vi har begge vært runde, men hun har alltid vært veldig opptatt av å veie mindre enn meg og de andre venninnene. Spesielt meg. Denne gangen er jeg jo GRAVID i uke 32, men likevel begynte hun å mase om at hun veide mindre enn meg... Og at jeg måtte passe på så jeg ikke gikk opp mer... Vi er 28 år begge to, og alt for gamle til å holde på sånn! Jeg er gravid, for svarte f**n!! Typen min, som hun nå møtte for første gang, fikk følgende kommentar fra henne; "Du skjønner, L har alltid vært større enn meg!" Det gjør meg ingenting lenger å veie 107 kg, jeg er den jeg er. Men jeg blir så arg når folk maser sånn!
Gjest Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 He he skjønner godt at du blir irritert. Folk e forskjellig og sånn e det. Ingen som har noe med hva andre veier. Høres nesten ut som hun har veldig dårlig selvbilde og vil ha fokuset bort fra sin kropp.
Cala* Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Herregud og kort i hodt hun er da!!!! Du er jo for pokker høygravid snart! Syns det var teit sagt av henne. Hun er vel ikke sjalu på deg eller??
~ms_freia~ Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Oi dt va jo bare så altfor idiotisk sagt av ho...bi jo irritert her æ sett å læs dt...du e jo gravid da bi man jo som naturlig litt større enn det man e...*irritert* e jo ikkje den minste jenta i verden sjøl, men æ hadde blitt jævli forbanna om noen hadde slengt no sånt etter mæ også sagt dt te typen min...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 For ett irriterende kvinnemenneske da! Hun har sikkert veldig lav selvtillit, og forsøker å fokusere på at hun ihvertfall er lettere enn andre. Kanskje har hun dårlig samvittighet for at hun ikke har gjort noe med at hun er så rund, og forsøker å døyve den ved å snakke om at det er andre som er større? Uansett hvilken grunn hun har, så er det frekt av henne å kommentere andres størrelse. Drit i kommentarene hennes. De sier mer om henne enn om andre. Vet jo ikke om du sa noe til henne? Men det synes jeg du skulle! Slike folk må få vite når oppførselen deres er uakseptabel, ellers forbedrer de seg aldri! Men hvis det er noen du sjeldent har kontakt med, drit i henne sier nå jeg. Høres ikke ut som noen trivelig venninne akkurat...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Stakkars neket av en venninde!! Hun sliter nok bigtime med selvfølelsen. Ikke mye til venninde når hun prøver å henge ut deg for å fremheve noe "positivt" ved seg selv. Sett henne på plass. Rart at hun konkurrerer i vekt mot en som er 32 uker gravid. Sier mye om henne! Prøv å le , og gled deg over det du venter i magen ;-) ikke la sånne megger ødelegge humøret!
Dr. Horrible Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Tenk så moro det hadde vore å ramse opp at du har f.eks. 2,5kg baby, 1kg fostervann, 1kg morkake, 1kg livmor, 1,5kg ekstra blod, 2kg vatn i kroppen og 1,5kg i ekstra pupper, så når du får ut ungen er du plutseleg 10-12kg lettare. Og kanskje lettare enn ho sjølv er... Det høyrest ut som om ho har store problem med å takle sin eigen kropp, når ho må fokusere negativt på vekta til ei bortimot høggravid dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå