alim Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Har tre uker til termin og har hatt "maserier" mange ganger i natt. Jeg har født før og det startet på samme måte da, men da gikk det over i vonde rier. Nå har det bare stoppet opp. Er det noen som har erfaring med "maserier"???
Tiasmas Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 kan virke som om det er det jeg har holdt på med i natt og.... trodde virkelig at noe skulle skje, men har stoppet opp nå.... kjenner jo at det river og sliter litt inni her, men ikke veeeeldig vondt, så.... det er min erfaring så langt, hvordan fortsatte det med deg sist?.... ble det bare verre og verre lissom?... hva kan jeg gjøre for å få dette til å ikke stoppe helt opp da tro? hadde termin i går så håper jo at ting burde være ganske klart snart nå da.... ohu! lykke til selv, spennende å se hva som skjer! uansett vil det vel hjelpe til med modningen!
alim Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Det stoppet ikke opp forrige gang. Ble bare vondere og vondere. Jeg har ingen tegn nå, men har jo tre uker til termin..... Lykke til! Det er et godt tegn og du er forbi termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå