Gjest leelu23 *5 dager over* Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Uff og uff og sukk og sukk!! Hadde helt ærlig ikke trodd jeg skulle komme helt til uke 42 altså! Jaja.. Våknet idag med mistanke om vannavgang- så nå går jeg rundt med bleie for å se om det kommer mer.. *krysser fingrene* Vannet var helt rosa-aktig.. Rester av den blodige slimproppen kom også idag.. ekle saker rett og slett.. Hvor mange novemberdamer er vi på overtid her nå??? Ser ut til at vi får en desembergutt her i huset gitt..
Tiasmas Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 åh guri, syntes fryktelig synd på deg faktisk, jeg er en dag på overtid i dag... og syntes på en måte det holder! men får se... våknet klokken 2 i natt med regelsmessige "rier" i en time... så har de bare dabbet av.... jeg vil at det skal fortsette!!!! hva skal jeg gjøre for at det ikke skal stoppe helt opp, kjenner jo at det river litt her i dag, men hadde jo håpet at det skulle bygge seg oppover og at jeg skulle hatt veeeeeldig vondt nå, ikke bare litt lissom.... huff! hvordan går det med deg? har det kommet mer vann?... huff sååå spennende og da... har du hørt med føden? kanskje de vil at du skal komme inn, hvis du er litt i gang kanskje de vil hjelpe deg å få litt fortgang på sakene siden du ahr gått såååå mye over?... masse lykke til med kommende fødsel!
Gjest leelu23 *5 dager over* Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Ja hver eneste dag er grusom... som ett langt år spør du meg! Sjekka igjen nå og det har kommet mer vann.. Helt lyserosa på papiret igjen når jeg tørker meg! Syns igrunn det er rart siden jeg var på kontroll igår og legen mente jeg ikke var moden.. kan det virkelig skje over natta? eller kan vannet kanskje gå uten at man er moden? hmm... mistenker at det ikke er vannavgang.. har snakka med føden-de sa jeg kunne komme for en sjekk om jeg ville det. Bor jo bare 4 minutter unna..
Tiasmas Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 tror nok det er sånn at man "pluselig" kan bli moden! at der kna kjse over natta... hørs jo veldig ut som om vannet har gått det. ville tatt turen inn jeg og heller belaga meg på å dra hjem igjen... men da hadde du lissom vist litt mer hva som er i gjerde.... har selv 5 min til sykehuset... tror jeg ville gjort det! huff, håper virkelig at det blir fødsel på deg i dag altså! masse lykke til! nå får jeg lage litt frokost til familien....
Gjest leelu23 *5 dager over* Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Ja kanskje det.. trodde liksom at det skulle komme mye mer jeg når "vannet gikk" !! at det skulle FOSSE ut mellom bena mine. Lukter rart og.. sånn søtt som alle snakker om.. syns det er flaut å komme om det ikke er noe siden jeg var der igår... De bare: herregud, der kommer hun som har innbilt seg vannavgang.. haha!! Så paranoid kan man bli... ja jeg får se om jeg ikke reiser en tur inn.. Heller en sjekk for mye enn en for liten.. Kos deg med frokost!
Tiasmas Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 takk for det! snakket med jordmor om det sist jeg var inne, og hvis hodet er festet eller ligger langt ned i bekkenet kan det være at det bare sildrer ut litt og litt vann;-) lykke til!
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Jeg skjønnr ikke. hvis dere er 14 dager over tiden, hvorfor er dere ikke satt igang. hvorfor er dere ikke på føden for vurdering, og ev. modningspille for å ¨få satt ingang. Er det blitt sånt at de venter mer enn 14 dager også
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Noen sykehus opererer med 3 uker overtid,før de setter igang. Vet ikke hvordan det er i disse tilfellene,men iallefall vanlig noen steder...
mor@3 Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 Hei, jeg melder meg inn i klubben deres. Er også 5 dager over tiden. Har de siste dagene (eller spesielt om kveldene) opplevd sterke kynnere, og jeg har trodd at noe er på gang..... men nei. I går kveld var jeg skåsikker.... men tror du ikke at jeg klarte å sovne, og våknet idag uten å kjenne noen ting. Nedtur! Nå satser jeg på 01.12.06 barn.... en fin dato :-)
Crazy mama Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 Ja, dette ser ut til å drøye ut med meg også, og det er bare såååå kjedelig. Er 4 dager over nå, men jeg har også funnet ut at fødselsdag i desember er mer koselig enn i november. Noe må en finne trøst i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå