rødhette* Skrevet 3. desember 2006 #51 Skrevet 3. desember 2006 Tror jammen jeg skal sende babyshop en mail og høre hva de sier om impregnering av barnevogner jeg
Gullemor Skrevet 3. desember 2006 #52 Skrevet 3. desember 2006 *venter på tilbakemeldingen rødhette* får på mailen sin* )
rødhette* Skrevet 3. desember 2006 #53 Skrevet 3. desember 2006 hehe Jeg har nå sendt mail til både babyshop og til simo, så får vi se hva jeg får til svar Send meg en mail eller mld en dag, og etterlys svar, hvis du ikke hører noe fra meg (har fått litt tidlig ammetåke, hehe)
rødhette* Skrevet 4. desember 2006 #54 Skrevet 4. desember 2006 Du har så rett, så rett gullemor Dette skrev babyshop til meg: Det stemmer at det lønner seg å impregnere vognen. Impregner alt av tekstil spesielt viktig der sol og nedbør kommer til. Synes de kunne nevnt det når jeg kjøpte vogna, jeg... grrr hehe
rødhette* Skrevet 5. desember 2006 #55 Skrevet 5. desember 2006 Fikk mail fra en annen babyshop-butikk idag som skriver dette: Dersom det er en helt ny vogn du har, er den ferdig behandlet fra fabrikken, og trenger ikke impregnering. Når den har vært i bruk en stund, anbefaler vi å rengjøre den med mildt såpevann, gjerne nylonvask, og så impregnere den. Dette bør gjøres minst to til tre ganger i løpet av året!
Gjest otilie79 Skrevet 9. desember 2006 #57 Skrevet 9. desember 2006 Dytter litt på denne jeg også, syns det var en kjempefin tråd. Har ikke dobbeltsjekka, husker ikke om det stod fra før, men hva het den kremen man kunne bruke for å slippe at det svidde sånn når man skulle på do etterpå?
grå :) Skrevet 9. desember 2006 #58 Skrevet 9. desember 2006 potetmel eller talkum og inotyolsalve til stumpen er greit å ha i hus når den lyser rødere enn trafikklysene...
kokosbolle Skrevet 11. desember 2006 #60 Skrevet 11. desember 2006 Den kremen man kan smøre på "der nede" før dobesøk heter Xylocain )
mayen20 Skrevet 11. desember 2006 #61 Skrevet 11. desember 2006 ka skal man med xylocain? pga man er gåen etter fødselen? her er det som står om salven i "bruksanvisningen" :Smertelindring i forbindelse med mindre brannskader og overflateskader på hud (f.eks. solbrenthet, insektstikk, herpes zoster, herpes labialis, såre brystvorter). Anale lesjoner (hemorroider, fissurer). Smertelindring i forbindelse med undersøkelser og instrumentering (f.eks. endotrakeal intubasjon, proktoskopi, sigmoidoskopi, cystoskopi). Overflateanestesi av gummer før injeksjoner, periodentale prosedyrer. Postoperative smerter etter dentale og otolaryngeale prosedyrer. Liniment: Smerte- og kløestillende ved f.eks. solforbrenning, manetforbrenning, mindre brannsår, insektstikk, Herpes zoster m.m.
MammaTilToSjarmører+Spire Skrevet 11. desember 2006 #62 Skrevet 11. desember 2006 Et helt vanlig termometer.
kokosbolle Skrevet 11. desember 2006 #63 Skrevet 11. desember 2006 Dersom man revner der nede, og har blitt sydd, gjør det ganske vondt å gå på do. Det har nok reddet mange å smøre på litt 5 min før dobesøk for å lindre smertene. Xylocain er jo bare en lett bedøvende krem, så er ikke farlig å bruke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå