Gå til innhold

Venter gutt 6.12 Fødeklar:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hahaha eg e helt overgitt no...føler at det er sååå mye aktivitet i livmoren din..det er så like før at det ikke starter fult opp...må si han har boltra seg godt der inne..han nekter jo plent å komme ut hehehe

jeg var brensikker på at det kom til å starte opp i natt...følte det var mye aktivitet da...nei no er jeg overgitt...har du tatt en alvårsprat med den lille hihihi

klem

Annonse

egentlig ikke, bare masse nedpress og kynnere...

han er estimert til å bli ca 3400 g så får se da når han kommer ut....

skal til legen nå igjen da, fikk jo selvfølgelig en betennelse i armhulen som måtte skjæres opp i går... passer bra det nå se, vondt som fy men men skal jo snart igjennom noen enda vondere hehe

ja ja sitter her forstatt jeg...

fikk plutselig feber i over 39 i går og infeksjon i kroppen så da er det jo antibiotikabehandling som hjelper, huff var ingen koselig dag det kan man si oppa høygravidheten..

vil bare ha ut lillegutt jeg nå hehe

ja ja får se hva som skjer nå da, var på sykehuset i stad igjen og da var CRP 141 så kanskje greit jeg ikke er i fødsel akkuart nå huff og huff..

men samtidig hadde det vært greit å fått han ut liksom sånn at jeg kunne kommet meg selv godt ovenpå igjen....

jada svikter ingen jeg hehe...

er ihvertfall i bedre form så da er det jo lettere å komme igjennom fødselen også, venter veldig her nå både store og små for å si det sånn....

vært ei slitsom uke så lenge det har vært inn og ut av sykehus pga infeksjon, men antibiotikaen ser ut til å hjelpe og det er jo bra...

så nå vil jeg bare møte lillegutten min gitt:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...