Gjest Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 i natt skjer det noe eller hva...fikk en merkelig føelse på det ) klem
Stolt 3 barns mor Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 God morgen KIMBY:o) Sitter her like hærlig jeg, skal til akupunktør i dag så får se hva som skjer etter det... Har kun kynnere og masse nedtrykk enda gitt.... Klem
Gjest Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 hahaha eg e helt overgitt no...føler at det er sååå mye aktivitet i livmoren din..det er så like før at det ikke starter fult opp...må si han har boltra seg godt der inne..han nekter jo plent å komme ut hehehe jeg var brensikker på at det kom til å starte opp i natt...følte det var mye aktivitet da...nei no er jeg overgitt...har du tatt en alvårsprat med den lille hihihi klem
Stolt 3 barns mor Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 hehe gjør så godt jeg kan jeg... i dag satt ho noen ekstra nåler også så får bare vente å se da... har fått time på sykehuset til vurdering til onsdag men håper for all del han er ute innen den tid:-) Klem
Stolt 3 barns mor Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 nei sitter her fortsatt like hærlig jeg så nå skal jeg snart legge meg gitt:o)
Stolt 3 barns mor Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 får du noen følelse på fødsel i løpet av helga ell??
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 og ikke noen forandringer i natt??? han er så klar for å komme ut og han beynner å bli stor der inne...så det er derfor jeg føler hele tiden at det vil starte opp:O)
Stolt 3 barns mor Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 egentlig ikke, bare masse nedpress og kynnere... han er estimert til å bli ca 3400 g så får se da når han kommer ut.... skal til legen nå igjen da, fikk jo selvfølgelig en betennelse i armhulen som måtte skjæres opp i går... passer bra det nå se, vondt som fy men men skal jo snart igjennom noen enda vondere hehe
Stolt 3 barns mor Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 ja ja sitter her forstatt jeg... fikk plutselig feber i over 39 i går og infeksjon i kroppen så da er det jo antibiotikabehandling som hjelper, huff var ingen koselig dag det kan man si oppa høygravidheten.. vil bare ha ut lillegutt jeg nå hehe
Stolt 3 barns mor Skrevet 2. desember 2006 #10 Skrevet 2. desember 2006 ja ja får se hva som skjer nå da, var på sykehuset i stad igjen og da var CRP 141 så kanskje greit jeg ikke er i fødsel akkuart nå huff og huff.. men samtidig hadde det vært greit å fått han ut liksom sånn at jeg kunne kommet meg selv godt ovenpå igjen....
Stolt 3 barns mor Skrevet 3. desember 2006 #11 Skrevet 3. desember 2006 Hei igjen:o) Ser du noen forandring på meg nå eller hehe.... Nå vil jeg jammen ha han ut gitt, føler meg i bedre form ihvertfall så da er det jo bare å komme for han da.....
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. desember 2006 #12 Skrevet 3. desember 2006 Næmmen, er du her ennå?? ;0) Håper du snart blir ferdig:0) Lykke til!
Stolt 3 barns mor Skrevet 3. desember 2006 #13 Skrevet 3. desember 2006 jada svikter ingen jeg hehe... er ihvertfall i bedre form så da er det jo lettere å komme igjennom fødselen også, venter veldig her nå både store og små for å si det sånn.... vært ei slitsom uke så lenge det har vært inn og ut av sykehus pga infeksjon, men antibiotikaen ser ut til å hjelpe og det er jo bra... så nå vil jeg bare møte lillegutten min gitt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå