Gå til innhold

Februar: Noen fra Bergen???


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!!! Fikk min første 12 februar og det ble en liten gutt... Har 1 vennine som har barn og kunne tenkt meg å få flere.. :) Gi meg en lyd hvis du er mamma fra Bergen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mamma fra bergen her ;0) liten jente som er en dag eldre en din født 11\2 og en gutt på 5 år ..hehe selv er jeg 28 år samboer og bor i bg-vest.

 

hvor i bergen holder dere til da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe kjekt at dere svarte!!!

Jeg er bor på laksevåg, ikke så langt fra Nippedalen og er gift.

Snart ferdig med mammaperm.:o(

Gruer me til å begynne på jobb igjen...vil helst være hjemme med småen.

 

Hva driver dere på med om dagene?

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff saamme her snart er perm.over.sukk .. Vi går litt i en åpen barnehage fra ca 11 til 14 så hun får rast litt fra seg..;0)

Dagene flyr synest jeg..Skulle ønske jeg ikke måtte begynne i gjen enno=) hehe vi koser oss hjemme vi...

Når er perm.din over da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir trist når mammapermen min er over og skal finne ny jobb, men samtidig så blir det sikkert godt å få kommet meg ut litt, men det blir bare om lille gutt får plass i barnehagen som vi søkte på rett etter han ble født. Det skal være et treff i byen på Era den 6 kl. 12.00 så det er bare å komme om du har tid.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en jente som er født 11.februar:) Bor i skålevik i bg vest, samboer, og 24 år.

 

Skal ikke i jobb igjen enda heldigvis... skal skrive bacheloroppgave:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en jente som er født 11.februar:) Bor i skålevik i bg vest, samboer, og 24 år.

 

Skal ikke i jobb igjen enda heldigvis... skal skrive bacheloroppgave:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Ja jeg er fra Bergen, Åsane....har en gutt som ble født 1 februar og en jente på 2 1/2 år!!!!

 

Permisjonen min og går ut no, men har ikke jobb da, så får være hjemme i julen med unger og samboer!!!! gleder meg!!! Håper selvfølgelig å få plass i samme barnehage som storesøsteren så fort som mulig!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...