Gå til innhold

Februar: Noen fra Bergen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!! Fikk min første 12 februar og det ble en liten gutt... Har 1 vennine som har barn og kunne tenkt meg å få flere.. :) Gi meg en lyd hvis du er mamma fra Bergen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mamma fra bergen her ;0) liten jente som er en dag eldre en din født 11\2 og en gutt på 5 år ..hehe selv er jeg 28 år samboer og bor i bg-vest.

hvor i bergen holder dere til da ?

Skrevet

Jeg bor i Bergen, har en samboer og vi har en liten gutt på 9 mnd.

Skrevet

Kjempe kjekt at dere svarte!!!

Jeg er bor på laksevåg, ikke så langt fra Nippedalen og er gift.

Snart ferdig med mammaperm.:o(

Gruer me til å begynne på jobb igjen...vil helst være hjemme med småen.

Hva driver dere på med om dagene?

Klemz

Skrevet

uff saamme her snart er perm.over.sukk .. Vi går litt i en åpen barnehage fra ca 11 til 14 så hun får rast litt fra seg..;0)

Dagene flyr synest jeg..Skulle ønske jeg ikke måtte begynne i gjen enno=) hehe vi koser oss hjemme vi...

Når er perm.din over da?

Skrevet

Bor rett utenfor Bergen=)

Har en liten jente født 10 februar=)

Skrevet

Blir trist når mammapermen min er over og skal finne ny jobb, men samtidig så blir det sikkert godt å få kommet meg ut litt, men det blir bare om lille gutt får plass i barnehagen som vi søkte på rett etter han ble født. Det skal være et treff i byen på Era den 6 kl. 12.00 så det er bare å komme om du har tid.:-)

Skrevet

Hei!

Jeg har en jente som er født 11.februar:) Bor i skålevik i bg vest, samboer, og 24 år.

Skal ikke i jobb igjen enda heldigvis... skal skrive bacheloroppgave:(

Skrevet

Hei!

Jeg har en jente som er født 11.februar:) Bor i skålevik i bg vest, samboer, og 24 år.

Skal ikke i jobb igjen enda heldigvis... skal skrive bacheloroppgave:(

Skrevet

hei!

Ja jeg er fra Bergen, Åsane....har en gutt som ble født 1 februar og en jente på 2 1/2 år!!!!

Permisjonen min og går ut no, men har ikke jobb da, så får være hjemme i julen med unger og samboer!!!! gleder meg!!! Håper selvfølgelig å få plass i samme barnehage som storesøsteren så fort som mulig!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...