Abracadabra Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 uff, det VAR enda en luredag på meg i dag, har nå hatt tre døgn med mer eller mindre sammenhengende harde regelmessige kynnere - litt mindre intenst i går da, men er så sliten nå at jeg er skikkelig POTTE SUR; hehe - synes oppriktig synd på mannen, han fikk seg en god skyllebøtte i sted fordi lyden av at han spiste Pringles holdt på å drive meg til vanvidd! Hihi... snakket med føden igjen i kveld og de bare sier "ta det med ro, spis litt, hvil det du kan, ta deg en dusj før du legger deg, enten så forsvinner det ellers tar det seg opp." jommen sa jeg smør. tre dager nå!!!!!!!!!!!!! de sa det samme for to døgn siden. takk for hjelpen...sukk uff nei nå syter jeg fælt. skulle bare ønske de hadde rett, at det enten forsvant igjen eller at det tok seg opp! å gå dødssliten med harde kynnere hvert sjuende-tolvte minutt i tre dager har i hvert fall IKKE vært noe moro... beklager at jeg bender ørene deres med sytingen min damer, måtte bare få det ut!!!!!!!!!!!!!!!! ;-) Skal gå og forsøke å sove nå. Skulle ønske jeg kunne sovet helt til fødselen begynte på alvor, det hadde vært noe! Ha en god natt alle bimmere,
seff Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Uff, føler med deg ! Titter her inne på nattestid for å se om det skjer noe snart med deg :-) Spennende å følge dere som nesten er i mål! Skjønner godt at du er på bristepunktet- synes ventetiden er uutholdelig nesten NÅ- i uke (snart) 35...Du har lov å syte litt :-) Håper du får en god natts søvn og at det blir litt ekte action snart!
Mrs. Bouquet Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Det var synd, for da begynner man på null igjen. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå