lettereforvirra Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Hei! Noen som har det som meg? Jeg har sånn press nedentil. Kjennes ut som hodet til babyen skal falle ut. jeg går nesten litt hjulbeint. Er i uke 26 nå Håper på svar:)
Misa+spire i magen<3 Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 jeg har akkurat vært på føden pga. dette pluss blødninger. Det viste seg at dette presset kommer at sopp og urinveisinfeksjon! Fikk beskjed om å kjøpe canesten stikkpiller ... kanskje det er noe for deg. Jeg klarte ikke å gå ;-) hehe.. du er ikke alene.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Hei! Jeg har også veldig press nedover med smerter etterhvert, hvis jeg har stått oppreist veldig mye og det er rett og slett bekkenløsning. Fikk beskjed om å ikke gå så mye og hvile meg når presset blir økende. Føles noen ganger som om babyen er på vei ut. Får etterhvert en interessant hjulbeint gange. Ble også veldig bekymret etterhvert pga smerter nedentil, men JM og lege beroliget meg . Er i uke 25. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå