TurboPrinsessen:-) Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Jeg bruker selv dette merket som sminkefjerner. Eneste jeg har funnet som ikke svir, så da jeg fant samme merke som våtservietter til barn var jeg ikke i tvil! De er helt super! Var en periode jeg ikke fikk tak i for de var utsolgt overalt, og måtte ty til noen av disse andre merkene.. Er jo så mye såpe i alle... Kan jo være jeg var uheldig med de jeg fant, men likevel.. Kjente merker.. Nei, jeg sverger til "Simple" våtservietter.... Hjemme bruker vi vann og klut, med mindre det er bæsjebleie, da går det verste i serviettene... Ellers er det jo hver sin lyst hva de vil bruke synes jeg.. ( viser til tidligere debatter om emnet) :-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Hvor kjøpte du desse? Jeg også likte de, men de selges ikke på Sparkjøp lengre...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2006 Derfor jeg ikke får fatt i dem der lengre ja.. Ellers har jeg kjøpt de i vanlig dagligvare. Når det er sagt så er det en stund siden jeg kjøpte.. Pleier å kjøpe noen når jeg først finner dem. Håper bare de ikke er gått ut av produksjon nå da.... Da får vi ta oss en tur til England og kjøpe dem der... Typisk når man finner noe som funker...
Tiddelidu Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Hm, mener jeg så de på Spar senest i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå