Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Hvor ømme er dere egentlig.. mine er nå mest kalde... klør og stikker litt.. har også vondt i korsryggen, og tåler veldig lite å ha inntil magen...
Gjest Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Hos meg var det vondast på brystvorta i byrjinga - og eg fraus veldig (det funkar bra å bruke ammeinnlegg i ull inni BHen, sjølv om du ikkje ammar altså!! Det brukar eg!). No har den verste ømheita gått over, trur det var litt voksesmerter hos meg, men det er framleis vondt på sidene av puppane, særleg når eg ligg på sida i senga og den øverste puppen "heng over" den nederste. Då blir det slik ein strekk på sida av puppen *auuu* Heilt vanleg at det klør litt også, men prøv å ikkje fingre for mykje på vortene. Ting går seg til, og det går over etterkvart!
Hestehoven Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Eg rekna litt feil, eg ee i veke 4, ikkje i veke 7. Fyrst kjende eg at vortene var ømme, så vart det vondt på sida, og når eg ligg på sida, har eg den strekke smerta.Takk for svar. Av og til er det vondt å trekkje på seg ein gensar, skjorte el liknande. Dine var kalde og altså, kor langt var du på veg når du kjende det ?
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Hi hi hi... Det er så fryktelig morsomt når noen andre beskriver akkurat hvordan JEG har det... jeg mener - jeg har det akkurat likedan. Med at det nå gjør skikkelig vondt på (ut)siden av puppene og at det er en viss problematikk i det å ligge på siden! Og å ligge må magen kan jeg bare glemme!!! Dessuten føles mine veldig TUNGE, som om de plutselig er fyllt med bly. Og så er de så klart større da. Og rundere. Så her er det store forberedelser på gang. Litt deilig å tenke på at kroppen gjør seg klar også! Forresten er jeg i min 8 uke fra i dag.
Love my kidz Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Jeg synes det er vondt når jeg kommer borti vortene, og når de slippes løs fra BHèn om kvelden. Da må jeg holde dem litt før de får henge fritt. He he.. litt komisk egentlig. Sambo får IKKE borti dem nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå