Lone35 =0) Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Er du våken enda eller har du lagt deg "med pedalene i været?" =0)
selfangerkjerringa Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Heisann, Lone! Var nok i seng da du ropte igår ja... med puter stablet mellom beina og kvalmen i halsen... sånn går no dagan vettu
Lone35 =0) Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Bra puta lå mellom beina da he he.. ( Sambo som er herfra sier "Han ligger med pedalene i været" når en gamling eller noen har gått bort. Han sier det ikke om kjente da!!) Hvor langt er du egentlig på vei. Jeg skjønner utifra den puta at du har problemer med bekkenet? Jeg pleide også å ha pute i mine to forrige sv.skap. -Har du unger fra før? Hvor gammel er du? Bor du i sør eller nordtrøndelag? Jeg bor i sør. En time fra Trondheim. Du har sikkert lagt dæ igjen du vettu. Bare æ som e natteravn...
selfangerkjerringa Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Natteravn har jeg ikke sjans til dessverre... sover dårlig nok som et er om nettene, men må prøve å få litt søvn så jeg er istand til å komme meg opp og levere jenta mi på 2 1/2 i barnehagen Er gravid i uke 35 med datter nr.2. Jeg bor på et lite sted 2-3 timers kjøring fra Trondheim. Hvis du har lyst til å prate mer, kan du sende en epost til [email protected], det er min fiktive epostadresse
Lone35 =0) Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2006 Hei!! =0) Jeg dytter bare litt for jeg har ikke tid til å svare akkurat nå. Skal hente barna hos svigers. Skal skrive litt senere. P.S Du er heldig som kun har 5 uker igjen! =0) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå