Gå til innhold

INVITASJON TIL JULELUNSJ!!!


-carina-

Anbefalte innlegg

Jula nærmer seg og det må vi jo markere!

 

Vi avslutter en koselig DIB-høst med en julelunsj for alle juli-DIB'ere!

(Og andre måneder er også hjertlig velkommen!!)

 

Møtes på Onkel Donald (Universitetsgata) onsdag 13 desember klokka 11. Kosemoms reserverer ett bord til oss.

 

Sett av denne formiddagen og gjerne kvelden med! ;o)

 

Håper så mange som mulig har anledning til å bli med!!! :o)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er jo da såklart med:-)

Men det hadde vært fint om dere andre som har lyst til å bli med sier ifra så tidlig som mulig...iforhold til hvor mange jeg skal holde av bord til!

 

Vi gleder oss masse:-) siden det ikke blir noe julebord i år så synes jeg dette er en kjempe god ting å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det jo så typisk da, sjekket kalenderen for sikkerhets skyld og det viser seg at akkurat den dagen så skal jeg på 4 mnd kontroll klokken 13.30, men vi rekker jo å være med frem til klokken 13 da :=)

Det blir kjempe koselig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke få flyttet 4 mnd kontrollen, da?

(Eller er det sånn gruppe-kontroll?)

 

Du går jo glipp av jule-ølen din om du må gå tidlig!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere der hele dagen da eller? Eller drikker dere øl på dagen? :)

Vikommer og en tur! ( Hva gjør dere med vogna da? Står de ute da eller?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at dere kommer! :o)

Vet ikke hvor lenge vi blir der, jeg. Vi snakket bare om at det jo måtte være lov med en juleøl til en julelunsj... ;o)

 

Det er det som er så fint med Onkel Donald, de er så greie på det med vogner. Det er jo noen trappetrinn opp, men det er lov til å ha med vognene inn... :o)

Så praktisk å ha med vognene inn, for da kan barna få sove i vogna dersom vi blir sittende en stund! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk om vi blir 14 stykk da, er det plass da. Med allevognene da!! hehe..... Det er jo helt supert om man kan ha vogna rett ved ja!! da tror jeg det blir lett øl på meg, jeg blir så utrolig fort brisen, og vist jeg ikke driker mere enn to så sovner jeg ! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Kosemoms skulle høre om vi fikk ett eget bord... De har jo ett digert lokale innerst der, mulig vi får lov til å sitte der?! De har i hvert fall ikke sagt noe på vogner før. En gang vi var fem stykker der hadde de barseltreff med 5-6 vogner på bordet ved siden av også...

 

Er ikke så glad i øl, jeg. Så enten blir det en cider på meg, eller så holder jeg meg til colaen min... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig det blir!! :o)

 

Jeg dytter denne til toppen, jeg, så kanskje det er flere som ser denne og har lyst til å bli med!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...