Gå til innhold

Vi er i Danmark igjen,uttak imorgen!

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er vi på plass i Danmark og er klare for uttak imorgen:o)

Dette blir spennende!!

Lenn: Ja du kjenner meg veldig godt nå!! Hihi. Du skjønte vel hva jeg ville gjøre... Vi kunne jo ikke la denne sjansen gå fra oss. 17 dager med sprøyter og akupunktur. Drømmen som jeg har hatt i 3 år, om å være gravid i julen..... Det må jo være den største julepresangen.

Så vi pakket i full fart igår og dro idag. Rakk en tur innom akupunktør før vi dro:o)

Tullemor: Vi savner dere her...... Blir nok kylling til lunch imorgen, og blir det rart å sitte der uten dere.......

Uttak er imorgen kl 0815.

TPM: Synes det er urettferdig at vi skal i 2 omvendte handlinger imorgen.......Jeg tenker masse på deg.

Snøfilla: Er veldig spent på din testing imorgen:o)

Store klemmer til alle

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7288060-vi-er-i-danmark-igjenuttak-imorgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kjære Brumm...Lykke, lykke til med utaket i dag. Jeg viste da på fredag at det var ett egg, kanskje 2 av tre synlige poser. men det ble bare ett og en merkelig ting skjedde jeg var ikke deppa, bare viste at dette egget skulle befruktes og dele seg. Jeg var satt på 300 ie det meste de kunne gi men det var bare ett egg og ikke 6 som førstegang gang. Men ett egg viste jeg ville holde og min kjære var så positiv, han sa at all energien var gått til det ene egget og dermedd ville det være fint å flott og det stemte. Tenker mye på deg og krysser fingre og sender en bønn opp at denne gangen er din tur!!

Klem fra

Hei Brumm

Dere er beundringsverdig tøffe og har den rette stå på viljen! Leste innlegget ditt forleden og så hvor vanskelig dilemma dere stod i mellom og det gjorde ikke saken lettere at dere hadde så kort tid på dere til å ta den riktige avgjørelsen.

Men jeg tror fast på at dere gjorde rett i å satse og jeg håper du får ønsket ditt oppfylt om å være gravid i jula. Vi deler den drømmen og vi må satse på at det blir den beste jula i historien! ;o) Det er tid for håp, Brumm!

Tvi tvi!

Klem fra

Håper uttaket gikk bra og at det er gull-egget og verdens beste julegave denne gangen!

Jeg har fått mensen, så jeg har sluttet å tro på julenissen! Men det går jo flere tog... Mulig vi skal til Dk. neste gang, har ikke særlig tro på at Riksen kan hjelpe oss.

Klem

Ja nå er uttakket over, og 1 egg ble tatt ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg var veldig redd for at det ikke skulle være egg i eggposen....

Men vi er veldig positive til dette, og er sikker på at denne gangen skal det bli befruktning:o) Og jeg skal bli gravid:o)

Tusen takk alle sammen, jeg bli så glad for alle tilakemeldingene. Jeg vet at jeg har dere i ryggen, og det gjør meg virkelig sterkere:o)

Denn gangen hadde vi en annen lege, og gjør alt litt annerledes. Jeg ser "tegn" over alt, og nå har jeg virkelig troen:o)

Skal ringe til klinikken imorgen tidlig for å høre om det har blitt befruktet:o)

Men snøfilla......nå ble jeg lei meg på ders vegne..... Dette burde ikke vært lov..... Skal svare deg på innlegget ditt....

Stor klem til dere alle fra meg

Annonse

Velkommen til Danmark! Må julehandelen bli en suksess i år :o)

mange klemmer og babystøv***************************************************************************************************************************************' fra en glad pseudodanske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...