Maiken_78 Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Hei Nå har jeg tenkt på den gode varme sjokoladedrikken din i hele dag:) Lurte på om det var mulig å få oppskriften på den slik at jeg kan lage den i morgen?
Hanne og jentungen Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Hehe. Du tenker på den jeg lagde på torsdag(?)? Det er i såfall bare vanlig, ekstra sterk, varm sjokolade. Altså, du koker opp litt vann i bunn av ei gryte, setter gryta til sides og hiver oppi mørk kokesjokolade (helst dronningsjokolade). La stå til sjokoladen er smeltet:) Så setter du gryta på den varme plata igjen og sper med melk, men IKKE bruk så mye melk som det står bak på sjokoladen. Du vil ha den tykk og god med masse sjokoladesmak:)) Nam, tror jeg må lage det selv i morgen:)) MÅ nesten serveres med pisket krem:)
selfangerkjerringa Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 og revet sjokoladedryss oppå der igjen Gjerne både kokesjokolade og hvit sjokolade for å få det HELT perfekt
Maiken_78 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2006 Jepp det var den jeg tenkte på Takk skal du ha, gleder meg til i morgen:)) Nam nam
Hanne og jentungen Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Maiken_78: Ta gjerne ka-ping sitt råd om sjokoladedryss oppå kremen:) Du får ringe hvis du sitter fast:), men det er ganske enkelt, bare bruk mer sjokolade enn det som står bak på pakken:)
Maiken_78 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2006 Ja det skal jeg gjøre, hørtes så digg ut med sjokoladedryss på toppen:) Ringe hvis jeg sitter fast:)) Kan nesten ikke vente på morgen dagen nå)
Hanne og jentungen Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 hihi, tror jeg skal følge ditt eksempel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå