Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Min sønn på 3 år har ikke kastet opp en eneste gang i år 2006. Det syns jeg er veldig rart. Kaster ikke alle normale barn opp minst en gang hvert eneste år? Dattera mi på 6 år har kastet opp i år, hun gjorde det en gang i sommer. Men sønnen min har ikke kastet opp på over et år. Sist han kastet opp, var en gang høsten 2005, da var han forkjøla og kastet opp en gang fordi han hostet så veldig. Siden det har han ikke kastet opp i det hele tatt. Er ikke det fryktelig rart at et så lite barn ikke kaster opp på et helt år? Jeg lurer på om det er noe å bekymre seg for at sønnen min ikke har kastet opp i år? Kan det hende at "brekningssenteret i hjernen" ikke fungerer som det skal når et barn ikke kaster opp på et helt år? Hva kommer det av at sønnen min ikke har kastet opp i år? Er det veldig unormalt og spesielt at en 3-åring ikke har kastet opp på over et år? Hvordan skal jeg forholde meg til dette?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Det eneste som er rart her er spørsmålet ditt. Det må jo være tull!
Joikaboll@ Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Eh...... hva er det for et spørsmål da? Normalt å kaste opp hvert år??? Er hvertfall ikke noe unormalt med gutten din som ikke har kastet opp i år.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 NEI, dette er ikke noe å bekymre seg over, hellighet! Jeg selv er i 20årene, og har kastet opp 2 ganger (!!!) i hele mitt liv!!! min datter er snart 4. og har hatt spysjuke 2 ganger i sitt liv, kastet opp endel da, men ikke ellers! er jo ikke normalt at folk skal/må kaste opp så og så mange ganger i året. SLAPP AV!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Nei, det er nok ikke noe galt med sønnen min som ikke har kastet opp på så lang tid. Han har vel bare ikke hatt noe behov/noen grunn til å kaste opp det siste året fordi han tilfeldigvis har vært så heldig at han ikke har fått i seg noe som har resultert i at han har måttet kaste opp. Kaste opp gjør man når man får i seg noe som gjør enn syk, det er ikke som å tisse og bæsje - som er noe vil skal gjøre daglig. Hvis et menneske går veldig lang tid uten å kaste opp, så er det nok ikke fordi kroppen ikke fungerer normalt, men fordi man ikke har vært syk på den måten og hatt behov for å kaste opp.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Er dette et seriøst spørsmål? Går du rundt og bekymrer deg for at sønnen din IKKE kaster opp? Er det virklelig situasjonen? Du skulle jo bekymre deg hvis han faktisk kastet opp...? Kaste opp hvert år..? Noe galt i hjernen..? Ikke i sønnen din sin hjerne da tror jeg. Nei, vær glad for at han er frisk og ikke har behov for å kaste opp.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Huff ja, dette er bekymringsfullt...! Jeg ville nok gjort alt jeg kunne for å provosere frem litt oppkast ja... Gi han noe du vet han ikke tåler, så ordner det nok saken skal du se.... I verste fall en 5-6 øl.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå