Gå til innhold

DIB-treff for juli-babyer i Oslo onsdag 6/12...


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg lager en ny tråd på dette, for det er kanskje ikke så lett å finne beskjeden i den andre tråden...

 

Onsdag 6/12 blir det altså treff hjemme hos Aina på Ryen!! :o)

 

(Du legger vel kanskje ut e-mail adressen din Aina, så kan de som trenger vei-beskrivelse sende deg en liten mail...) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper jeg kommer. Skal egentlig til Sverige med mamma, men skal høre om vi kan ta det en annen dag. Er så koselig med treffene, så koselig å få blitt med. Kan du sende meg veibeskrivelse Aina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej, Jag var med Tilde på fotografering förra onsdagen och skall nästa onsdag titta på bilderna kl.15. Var ligger Ryen? Undrar om jag skulle hinna komma utan att det blir stressigt? //Tiina&Tilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på www.trafikanten.no så finner du muligheter for å sjekke rutetabeller. Der kan du søke på adresser så får du foreslått ulike måter å komme deg dit med kollektivtransport. Send en mail til Aina, så får du skikkelig veibeskrivelse. Enkleste er å ta T-banen til Ryen T-bane-stasjon, tror jeg. Det tar vel 10-15 minutter fra Jernbanetorget. Og så er det fem minutter å gå når du kommer av T-banen... :o)

 

Koselig om du kommer en tur! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er helt ny her, og synes det hadde vært koselig å bli kjent med andre med små bebiser i Oslo-området! Så blir gjerne med på treff i morgen jeg.

 

Jeg har en liten jente som er født 2.juli.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei og takk for sist;)

 

Jeg vil også gjerne komme til deg i morgen Aina! Sorry at det ble på så kort varsel, men dagene flyr forferdelig fort, og plutselig var det tirsdag..

 

Har du fått mailadressen min mon tro? Hvis ikke så er den [email protected].

 

ses i morgen da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pleier møtes i 11-12 tiden. Kosemoms og jeg tenkte å komme i halv 11 tida hvis det går bra Aina? Da slipper jeg å dra hjem for et kvarter etter å ha levert i barnehagen:-)

 

Så koselig at så mange nye blir med, stas å bli kjent med litt flere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også. Skrev vel det på den forrige tråden, tror jeg... Blir hyggelig å se dere alle igjen, og hilse på dere nye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...