Gå til innhold

lille gulleklompen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så leiiiiiiiii av at alle kommer å sier hvor liten gullet mitt er!

noen andre som har opplevd det?

også må man forklare..

hva skal man si uten å virke.. sær!

blir bare så innmari sliten..

for meg er jo gullet stooor nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grrr! Ja, helt enig. Særlig på helsestasjonen fra de andre mødrene får jeg høre akkurat det. Jeg har sagt noen ganger at "jeg har termin om en uke!", men det jeg egentlig har lyst til å si er "..."å guuuud så stort barnet ditt er! ...er det noe galt med det?" hehehe, that should shut'em up!

Skrevet

hehehehe :-)

ja.. enig! " herregud så stor han er, vannhode? "

for meg er lillegull helt perfekt, og uten å være frekk mot NOEN, så er det de andre barna som ser " stor" ut.. hehe.. sånn.. litt rart..

er jo så vandt med min sin lille jeg.

gammel er din da?

Skrevet

hehe:)

vesla er snart fire måneder og mor er bare liiiiiiiittegrann lei av andre mødre som beskylder henne for å være nyfødt. Hun ser da ikke nyfødt ut dumme damer!

Skrevet

Nå er Lillemann snart 2 år så nå er det ingen som kommenterer størrelsen lenger, men da han var baby brukte jeg korrigert alder til folk jeg ikke kjente. Da slapp jeg å komme med masse forklaringer.

Skrevet

Jeg også sier alltid korrigert alder til de jeg ikke orker å forklare alt til. For da begynner de å spørre og grave om alt mulig rart de ikke har noe med. Selv om hun er litt liten i forhold til korrigert alder også, er det ikke så mye at de kommenterer det. Bare så flott og blid hun er.

Så nå er snuppa 1 år, og jeg sier konsekvent 10 måneder.

Skrevet

det var et godt forslag :-)

det skal jeg også gjøre!

Skrevet

hahaha! Vannhode :-) Det ser jo faktisk sånn ut, hehe. Ser ut som voksen-hoder på babyene deres!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...