Gå til innhold

Jeg har blødd... hjelp meg jenter

Anbefalte innlegg

Jeg er som sagt på rugedag 4 og rett før jeg skulle møte en venninne på cafè i kveld kom det rødt, friskt blod på papiret og litt i do. Jeg fikk helt panikk og begynte å gråte. Jeg fatter ikke at jeg klarte å dra til byen 3 minutter etterpå, men jeg ville ikke bryte avtalen heller. Satt på cafèen og gruet meg bare til å komme hjem for å finne mer blod.

Hadde et gråteanfall på skulderen til samboeren før jeg skulle på do nå nettopp, men nå har jeg vært på do og det hadde kommet forbausende lite. Jeg tisset og det var bittelittegranne "blodrester" og når jeg tørket meg var papiret bare litt rosa aktig. Ble litt lettet over det, men tør ikke helt å håpe.

Kan dette være hva de kaller festeblødning? Er det ikke på dag 4 det vanligvis skjer? Håper dere kan gi meg motet tilbake kjære dere, fordi dette var en virkelig nedtur.

Klem fra en tårevåt

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7287794-jeg-har-bl%C3%B8dd-hjelp-meg-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Det kom jo bare litt blod, så det går sikkert bra.

Jeg håper noen (som ble gravid) hadde opplevd noe lignende her på BIM, og kan fortelle det til deg.

Jeg forstår godt at du fikk panikk, men blødningen stoppet jo.

Stor klem

Annonse

Tror det er festeblødning, jeg. Stemmer jo også veldig godt med tidspunktet, det er jo så altfor tidlig med mensen på rugedag fire.......

Må si at jeg har en veldig god følelse for at dette går veien for deg! Krysser fingrene masse.

Klem fra meg med "god erfaring" i festeblødninger ( har fått to små.....)

Vennen min! Ikke vær redd! Det er jo alt for tidlig for mensen, så jeg tror det er festeblødning! Du skal se spiren sitter :o)

klemmer og babystøv **********************************************************************************************************************************************************************************************

Hei alle sammen! Finner sånn trøst i dere alle og er supertakknemlig for at jeg kan komme hit med bekymringene mine! :o)

Blødningen forsvant like fort som den kom - TAKK GUD - men nå sliter jeg med doskrekk. Ikke bra. Lå på nåler i natt i frykt av at det skulle komme mer blod, men var oppe et par ganger og var kjempelettet over at papiret var hvitt. Søvnen lot vente på seg, men jeg får krype oppi sofaen i ettermiddag og ta en velfortjent blund.

Håper at alt er okey inni magen min.

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...