Gå til innhold

ufattelig sliten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så tappet fo energi at det er helt forferdelig..... orker ingenting, dau trøtt hele døgnet og kjempe deprimert, ganske frustrerende, tåler ingenting før gråten tar meg.... håper det går over snart, det er liksom i begynnelsen det er vanlig å være dep, jeg er nå 23 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene om å være deppa senere også! - Men jeg håper du kan ta det opp meg legen din eller på helsestasjonen!

Det er slike små-depresjoner som de gjerne vil ha bukt med tidlig, for at du ikke skal utvikle fødselsdepresjoner!

Jeg har slitt med det samme, og sliter vel fremdeles, men jeg føler jeg blir godt ivaretatt nå. Jordmor Siri her inne, legen min og på helsestasjonen alle tar vare på meg, og følger med på utviklingen!

Kanskje vi skulle starte vår egen lille ring, der vi delte slike erfaringer med hverandre? - Det kan hjelpe litt, og jeg tror vi har mye å gi hverandre!

Skrevet

Kjenner meg igjen! Er 24 uker og har ingen energi. Jobber kun to dager uke med sykemelding men det er såvidt det går. Når jeg har "fri" så sover jeg lenge og kommer meg såvdit fra soverom til bad. Føler meg helt utslitt og syk. Men tror man nesten bare må godta at kroppen ikke er som før og ta hensyn. Det er så mye jeg gjerne vil gjøre både av sosiale ting og husarbeid men man må innse sin begrensing. Jeg har jo sett fram til graviditeten lenge men trodde vel mest jeg bare skulle gå rundt og strutte med magen og gløde...ja ja.Håper du har noen i livet du kan snakke med, min sambo er verdens beste men han skjønner ikke dette. Har heldigvis gode venninner som har vært gjennom forskjellige svangerskap og som betrygger meg på at dette er helt normalt og at jeg må " drite" i jobb, sosialliv og bare konsentrere meg om det aller viktigste i livet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...