Gå til innhold

Nå er det jul i huset...

Anbefalte innlegg

har ikke klart å vente lenger...

i kveld har jeg overpynta til jul!!!!

Røde duker overalt, adventstaker og en haug av nisser... :))

masse nytt... venter fortsatt på det beste da... har bestilt en 80 cm høy nisse som jeg skal ha i gangen... Håper bare den kommer snart...

Elsker jula, og siden den blir litt amputert i år så tenkte jeg det var lov å tjuvstarte litt..

Må jo pakke bort pynten før jeg drar på riksen neste søndag...

Tror jeg ikke gidder å komme hjem til den jobben langt ut i januar :))

Så ikveld har det vært julemusikk, appelsinspising og pynting på høyt plan!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7287746-n%C3%A5-er-det-jul-i-huset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo så koselig da..

Blir en helt annen stemning i huset med engang synes jeg...

men så er jeg helt håpløs og da :))))

Stakkars samboeren, han kommer til å gå på ryggen når hankommer hjem på fredag... han er ikke så begeistra for jula... :(

Men skal klare å lage noen fine tradisjoner for den lille familien vår, så han blir like hekta han... :))

Det håper jeg virkelig de har...

Er pasient bibliotek, og de fleste bibliotek har jo data til utlån... Håper det er der og.... ellers blir jeg desperat..

Må jo holde oversikten her inne og... Det skjer jo så mye her om dagen...

Å, så koselig...... det er kjempekos å pynte til jul!!! Vi skal begynne i helga vi, og det gleder jeg meg så til.... pepperkaker, appelsiner, julemusikk og pynting- det er kos det!!!

Mannen min er enda mer glad i julepynting enn meg han ;) men han er så fryktelig glad i nisser, mens jeg er mer glad i engler jeg.... så det blir litt småkrangling da ;)

Annonse

Åh, så koselig :)

Jeg elsker julen jeg og, men pynter ikke mer før 1.des.

Da skal sambo på julebord og jeg og guttungen skal kose oss med å pynte juletre (plastikk) og henge opp stjerner, teipe vinduer og sette frem lys og nisser :)

Begynnte så vidt på lørdag siden viegentlig skulle ha fest, men det ble (heldigvis) ikke noe av :)

Så koselig :)

Har funnet frem noen ting idag, men ikke hengt noe opp enda. Må fordele det litt utover, for kynnerne kommer tett som haggel når jeg beveger kroppen - og jeg vil IKKE føde før tida, hehe håper på overtid.

Får stryke i morgen, og sette frem på fredag. Gleder meg jeg også. Bare litt adventslys i vinduene gjør ting så mye mer koselig.

Blir jo en veldig spesiell jul for dere i år, så klart du må få begynne nå!

Selvfølgelig skal du få lov til å tjuvstarte!

Har gjort det litt selv, for i dag har jeg funnet frem juleduker, og lagt på de som ikke trengtes å strykes, og strykinga tar jeg i morgen.

Gleder meg fyktelig mye til jul nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...