Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 har dere smykke på barnet deres? da tenker jeg små barn på 2-3 mnd,.
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Fikk endel smykker til dåpen, men har ikke brukt noen av de ennå. Hun er 7mnd. Hvis jeg tar de på så kommer hun bare til å rive og slite i de!
Allean, Fia og lillebror Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Hei Jeg tenkte jeg snart skulle bruke noen av smykkene hun har fått til dåpen sin. Men jeg kommer nok bare bruke dem til pent, og jeg kommer også til å bruke dem utenpå klærne, dvs ha en body med krage og så ha smykket på utsiden. Synes ikke det er noe særlig å ha metall intill huden hennes.
sprellemor Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Nei. Halsbånd er jeg redd kan henge seg opp i noe og hvis det ikkeryker, så vil jeg ikke tenke på hva som kan skje. Ellers kunne det ikke falle meg inn. Har i grunnen ikke tenkt på det...
anni ke n - med ny baby Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Enig med de over. Litt tidlig vel. Jeg tenker fra kanskje rundt 1,5 - 2 år, jeg. Men sånn jeg gleder meg til det. De blir jo så søte da. Husk at halskjeder kan være skummelt i det de kan sette den fast og hindre respirasjonen!!
monztah Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Neipp, har ikke det på snuppa som er 6 mnd. Fikk masse fine halsbånd i dåpen, men de ligger fremdeles i sine esker...Blir vel tid nok til å bruke de etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå