Gå til innhold

til alle som er i dårlig form å har masse svangerskaps plager


Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12

Anbefalte innlegg

jeg gikk selv å klaget litt til min samboer, om vonde føtter og svimmel, kvalm, hodepine u name it. så sa han noe som jeg ble litt satt ut av. han sa at vi er jo så heldige å faktisk ha den æren av å kjenne livet som vokser inne i oss, og uansett hvor mye far synger og koser med magen så er det mor, lille barnet vil huske best å se først og kjenne igjen stemmen til. og vi kan vite at mannen kom med en celle (kroppens minste celle faktisk) i prossessen og se hva VI klarer å skape!!!! bare kvinner klarer dette, vi er et mirakel i oss selv. så vi bør vel heller føle oss priveligert å heller regne med noen plager som følge av dette underet. vet at min kjære ihvertfall har villet gjort hva som helst bare for å føle litt av det jeg føler om livet som vokser i meg (,")",)

HAHAHA leste igjennom en gang å tenkte på den filmen junior, med han arnold schwarzenegger som blir gravid HAHA, men klarte ikke å se for meg min kjære i samme situasjon da hihi.

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så sant så sant:)men samtidig så er det tungt når kroppen ikke eier en dråpe energi,å magen vrenger seg...Men du har helt rett i det du sier,det er jo egentlig helt utrolig hva kroppen skal igjennom:)Men å tenke positivt de hjelper !Så takk for rådet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kjempe viktig å ikke presse seg også ja. det er jo faktisk en ganske utrolig omveltning for kropp og psyke. vi må få kommandere å være litt dronninger åsså da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...