Gå til innhold

Skravletråden for oss som ikke er prøvere enda. 29.11.06

Vesla89 - Er lei!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du bor hjemme du også ja?

Hybelkaniner er vel det eneste jeg har her hjemme, men bor hjemme jeg også. Så kanskje det er hjemmekaniner? Hehe. Liker ikke det å vaske.

Marsvinet mitt har forresten egen hjemmeside: www.bethovenmarsvin.piczo.com

Hehe. Bare å sjekke :)

Annonse

Nå har jeg kommet meg til gubben, sitter å skjelver. Måtte kjøre ned hit selv. Uten L på bilen og med hele bilen stappa full av familien. Haha! Var spennende!

Har dere tenkt på hvordan vogn dere skal kjøpe til deres fremtidige barn?

Jeg vet hvordan jeg skal fortelle besteforeldra til samboeren min at vi skal ha barn da..

Vi leier leilighet over de akkurat nå, så jeg har fått et veldig godt forhold til de.

Jeg har funnet en kjempe fin strikka-dress (sånn hentedress) på nettet. Har skrevet den ut, og skal spørre om ho kan strikke den for oss!

*hihi* Gleder meg såå masse! =P

Gleder meg til den tiden jeg også, men jeg er noen år yngre enn deg og antaglig mye mer blaut bak øra. Bør nok vente litt til.

Men lagt ut adressen til siden min på siden i gjesteboka. Bare å ta en titt, men helst ikke BIM prat. Hemmelig for mamma'n min:)

Synes også den er kjempe fin!! Men har på følelese at jeg får gutt, så da skal vi ha en svart vogn! Eller mørk blå! *hihi*

Vil du røpe navnet a?

Vi har bare jentenavn klart vi.. Det blir enten Elise (etter min mormor) eller Julie (det vil sambo).

Aaaaner ikke guttenavn! =P

Annonse

Tanta til Celine; jeg har nok ikke det lenger.. Den jeg hadde ble plutselig HELT ødelagt, virus på den eller noe..:(

Men prøver å få laget en ny en da..:) Hjemmesiden din var fin..;)

Vesl@; Har ikke tenkt på vogn enda jeg nei, men har sett endel fine..:)

Tror ikke jeg vil ha en i så altfor mange farger eller for sterke farger, blir så voldsomt for meg det.. hehe;P

Navn har jeg også funnet til mitt første barn..:P

Skole er noe dritt ja! Æsj. Gjør bare så vi må vente og vente og vente.

Får snart besøk av ei med baby i magen vi. Er mektig sjalu. Gruer meg litt. Hehe.

Trorvi snart må lage enda en ny tråd her. Skriver så fælt vi...

Håper jeg kan starte i 2007 jeg også. Vil gjerne ofre Russetiden for baby asså. Mer enn gjerne. Fester ikke uansett så det hadde ikke gjort noe for min del.

HEI !

Hviordan gå det? lenge siden sist,jeg jobber så mye så er nesten ikke tid til bim:(

Hva skal dere i kveld da?

Jeg har kjøpt en flaske vin,så vi skal kose oss med god mat og drikke::) blir koslig etter en lang uke=)

Har dere det bra?

Men lager enda en ny tråd til oss jeg, møtes der??

I kveld får vi besøk av ei som skal ha baby. Mektig misunnelig! Jeg er så babysjuk at jeg blir gal. Er ikke sunt.

Vin ja, er ikke gammel nok til å kjøpe det jeg. Ikke drikker jeg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...