Gå til innhold

Skravletråden for oss som ikke er prøvere enda. 29.11.06

Vesla89 - Er lei!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjæresten min får bare mange tårer og desperate spørsmål han. Haha. Er ikke desperat skjønner du. Bare noe du tror.

Men lært at det er flere enn meg som er sånn, og det er bra! Da er jeg ikke alene!

Annonse

Vesl@89; Blir 18 i april..;)

Ser dere snakker om oppkjøring..:) Skal starte på kjøreskole nå etterhvert jeg også, kan jo bli en merkelig opplevelse for kjørelæreren da, for jeg holder på å le meg ihjel når jeg sitter bak rattet..:P Er vel mest for at jeg er nervøs vil jeg tro..;P

Hvordan går det med deg og kjøringen da?=)

Tanta til Celine; Nei, kjæresten følger ikke så veldig mye med på det der pille-styret han..;P hehe.. Men han sa seinest igår "Det er DIN skyld hvis du blir gravid!" (med et lite glimt i øyet), Haha, ja særlig.. Han kan da passe på litt han også..;) Tror egentlig han vil, men tørr bare ikke å innrømme det..;P Nevnt opptil fler ganger hvor koselig det hadde vært med en krabat..;) Og baby er visst interessant å diskutere..:) Såå..:)

Hehe, ja baby-syk har jeg også vært mange år :P Mang en pute som har blitt plassert under genseren min da jeg var lita..;P Og dukkevognen var somregel på plass..;) Den var med laang tid..;P

*hihi*

Ja det kan jo bli en artig opplevelse for kjørelæreren du får! ;o)

Det går bra med meg og kjøringa. Har bare noen få obligatoriske ting igjen, så er jeg ferdig! :o) Skal prøve meg på teoriprøva til uka!

(Vet at jeg stryker ihvertfall èn gang men *hihi*)

ÅÅ, virker ikke som at han synes det hadde vært så ille med en liten baby da! Siden han sier sånn "Det er din skyld hvis du blir gravid" osv.

Har du spurt han rett ut, om dere skal begynne å prøve?

Synes det virka som at han er litt jeg! :o)

Jeg vil ha jobb NÅ! Jeg er såå babysyk! Håper virkelig det dukker opp en jobb hvert øyeblikk! ;o)

Hvor bor du da?

Du har det så lett du Tanta til Celine. Ferdig på skolen du. Hehe. Vi andre sliter der enda vi :D Er ikke bra. Neida.

Nå er jeg da hjemme igjen fra skolen. Vurderer å sove litt, men MÅ prøve å holde meg våken...

Hatt tre kjæretimer jeg, også skal jeg ha den 4. på torsdag, midt i prøvelesing og drit. Men det går nok bra.

Men jeg er SÅÅ babysjuk, kanskje jeg skal glemme flere piller. Hehe

*hihi*

Ja, jeg har det litt lettere enn dere som fortsatt går på skole! =P

Men husk at jeg har vært i deres sko jeg også da! Hadde en annen kjærste da, som jeg var sammen med i 4,5 år. Kunne ikke falt meg inn å få barn med han, men jeg var jo babysyk forde da! ;o)

Men har du spurt kjærsten din rett ut, om dere skal begynne å tenke på barn? Eller er han heelt i mot liksom?

Tanta til Celine; Har ikke spurt han rett ut om vi skal begynne å prøv nei, veit at han svarer nei tvert..=/ Han mener han ikke er helt klar for det tror jeg, men så har han allikevel litt lyst på til tross for det..;) Han syns jo babyer er kjempegøy..:)

Bor i tr.lag.. Du da?:)

Vesl@89; Hehe, va jo søtt sagt av kjæresten din..:)

Går bare sånn halvveis på skole jeg, tar opp fag jeg ikke klarte ifjor, snart skal jeg begynne å jobbe ved siden av det..:)

Annonse

Nååååhhh, så søtt da! Så da blir det kanskje baby i -07 da?

(Håper ikke jeg misforstod nå =P)

Må ikke være trøtt da! Jeg satt på msn til klokka tre i natt jeg! Men skulle ikke på jobb før halv ett da! Så fikk sove til elleve! :o)

Baby i 07 ja. Var egentlig meningen det. Men så bestemte jeg meg for påbygg. Grr. Men vi får se. Kan sikkert få en under det også. Hehe. Men kjæresten sier baby i 07. Eller kanskje da. Søt er han :)

Hva går du på skolen igjen *Ønskedrømmen*? Dårlig hukommelse...

Jeg har begynt å jobbe bare 50% fra i dag av, så jobber bare ettermiddager på sfo! Så da kan jeg sove lenge! Deilig! *hihi*

Ja, han kjærsten din er litt søt da, vesl@! Selvom min har lyst på barn og vi har blitt enige om å prøve når jeg får meg jobb, snakker han aldri om det! =P Vil det jeg! *hihi*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...