Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Hun er så søt. Siste uken har hun lært seg å peke på "lys", "nese", "mamma", "pappa", "Bamse", "Elefantene".. Noen flere som har noe å dele?
WP-TLogPeanut Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Dattra mi er 9 mnd også Hun digger å leke med playstationspillene til pappa , men det er ikke lov .. så jeg sier "Nei,Tone Lise" til henne.... da rister hun på hodet og hvisker "næ" til seg selv , kikker på meg og gliser,også river hun dem ut av hylla!! Det er sååå gøy (enda,hehe) men må jo prøve å ikke vise at jeg ler hehe.. Lurer på hvordan hun reagerer i morgen... har nemlig pakket dem bort (vi skal flytte)
PMST Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 så søte..hihi merket dette selv for en stund sden... når jeg sier eks... henne er heste..å lager vrinkse lyd..hihi så snur hun seg eller kryper bort til den og lager samme lyd .. hun har en litt stor bamsehest som hun kan sitte på. hehe de er ikke dumme nei..hehe
Gjest colorina Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Så koselig alder! De er så søte når de begynner sånn! Gleder meg masse, men har ikke hastverk! (vær liten lenge og la tiden gå saaaaaaaaaakte, vær så snill;-))
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Så morsomt:O) Gøy da de knekker koder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå