Gå til innhold

Ang vasking av babytøy... Er jeg heeelt på trynet?!?!

Anbefalte innlegg

Må bare spørre...Siden jeg har lest så mange innlegg ang dette med vasking av babytøy....

Synes alle det er skikkelig stas å vaske babytøy?

Og vasker dere babyklær alene i maskinen?

Og kommer dere alltid eventuellt til å vaske de separat???

Jeg synes ikke det var så innmari stas å vaske klærne til babyen min....Og jeg vasket det i maskinen med andre klær, og puttet det meste i trommelen etterpå....

Det var jo bare nye klær, men jeg gadd ikke vaske "egne" maskiner med babyklær, for det kommer jeg jo aldri til å gjøre etter at han er født, da må jeg jo bare stå å vaske tøy da?!!

Jeg synes hvertfall det er dritkjedelig å vaske klær!

Føler meg helt "utenfor" når det gjelder dette jeg!!!

Fortsetter under...

Nå har jeg vaska babyklærne for seg... men kommer ikke til å fortsette med det... Det går nok sammen med våres tøy.

Synes det var kjempegøy og både vaske og henge opp de små babyklærne.. :))

Men fant ut at det var virkelig behov for trommel... og det er kommet i hus!!!

Kan ikke være helt hysterisk og skåne de små for alt heller :))

E ikke spes gla i å vask klea æ å... men syns faktisk det e artiar å heng opp søte små klea, en voksn klea... har faktisk akkurat bynnt å vask mine klea og frøkna sine i lag... har liksom vaska hennes førr sæ sjøl... men så hadd ho så lite mørke klea at di bei førr lite brukt da æ venta tel det nærma sæ full maskin... røe og lyse klea va det liksom ikke vanskeli å sammel opp en maskin av... :D

Har vasket tøyet alene, og strøket alt. Men kommer til å vaske alles klær sammen heretter.... Men babyklær med blonder og div SKAL strykes. Det er ikke fint med krøllete blondebodyer på små nurk... Det samme gjelder sengetøy og slikt....

Syns jeg da.........

Også vasker jo klæne seg selv da:)))

Vasker det da ikke for hånd, med mindre det er plagg som må håndvaskes men prøver å styre unna det....

Har vakset babyklærne for seg selv nå. Brukte også sensitivt vaskemiddel noe jeg ikke gjør til oss voksne. Kommer nok ikke til å vakse baby klær separat etterhvert.. Har ikke nok klær til å fylle opp maskinen! :-) Men kommer til å bruke sensitive vaskemiddel.

Spesielt gøy?? Nei, det var det egentlig ikke! men det var koslig å legge det i kommode og skap! Jeg stryker ikke babyklærne! :-)

Jeg synes heller det er morsomt å kjøpe babytøy jeg :)

Nå venter jeg gutt, så han får jo ikke blonder o.l på klærne sine :) Hadde det vært noe sånnt på hadde jeg _kanskje_ strøket de:)

Jeg synes også det var koselig å legge de i kommoden og skapet, brettet det pent og la det oppi (selv om jeg ikke vasket det for seg selv)!

De er jo så innmari søte da!!! Også gleder jeg meg veeldig til å kunne bruke de!

Annonse

Enig der... blir helt tussete av å se de små klærne...

Venter gutt jeg og, så har mye blått, beige og brunt...

Gleder meg til å kle han opp :))

jeg har heller ikke strøket noe, bortsett fra det ene sengetøyet...

hater å stryke.. eneste jeg stryker er bunadskjorte mi... nei... gjør egentlig ikke det heller... for det gjør mamma for meg... (det var egentlig litt pinlig å skrive...)

Hehe, det er sånne ting du må holdehemmelig vettu :P

Sengetøy stryker jeg også, (både baby-sengetøy og voksen-sengetøy) siden de blir veldig skrukkete i trommelen, og tar lite plass i skapet når det er strøket :) Også ser det penere ut.

Stryke sengetøy??!! *føler seg uttafor*.. det har jeg aldri tenkt på engang hehe!

Men nei angela.. synes ikke det var så gøy å vaske babytøy altså.. det som var gøy var at "nå er det ikke så lenge igjen siden jeg begynner å vaske babytøyet" ;) Og å legge det i kommoden og slikt var heller ikke spesiellt morsomt liksom.. det som er gøy med det er jo at det begynner å nærme seg til man får se bebisen..

vasket babytøyet for seg på svak varme (alt nytt) thats all... men har vasket det sammen med vårt tøy (mitt og sambos) etter det..

du er ikke heeelt sprø altså :P

har dere ikke annet og gjøre????? gud.. stryke senge tøy og bebis tøy.. nytt blir så klart vasket.. men ikke for seg selv.. jeg bruker allttid sånn snilt vaskepulver.. men gjorde det før jeg fikk unger også...

jeg har ikke tid til det jeg skal, om jeg ikke skal stryke senge tøy også..

Jeg må si meg enig i at å vaske babytøy var ikke spesielt mye morsommere enn å vaske vanlig tøy, og jeg syns jo ikke akkurat at det er dagens høydepunkt å vaske klær. Jeg syns faktisk de små klærne var litt irriterende å henge opp, tar jo evigheter... Og stryking er noe av det verste jeg vet så her styrkes kun det som må strykes, og det er ihvertfall ikke sengetøy (mamma er sikkert uenig med meg der - hun stryker forøvrig bunadskjorta mi også!). Jeg har heller aldri skjønt det med at babyklær skal vaskes for seg selv, jeg brukte sensitive vaskemidler og det funker fint for oss vokse også!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...