Gå til innhold

Leggetid?


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har dere innarbeidet fast leggetid enda?

Og event. når legger babyen seg for natta?

Her er det kvelden fra alt mellom 21 og 23.30, og han kan sove til 10.30 dagen etter... Altså ingen fast leggetid. Skal prøve å snu det etterhvert. Må jo uansett stå opp med storesøster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta vår begyne å sove mye bedre da jeg begynte å legge henne rundt sju, var helt overrasket jeg, men gikk kjempebra, Må bare prøve, hun våkner to tre ganger før vi står opp sju. Deilig med litt voksenkveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Karsten var 3 uker hadde vi fast leggetid rundt 23-24. Så ble han bare trøtt tidligere og tidligere, tror det var rundt 5-6 uker at vi hadde fått fast leggetid kl 20. Etter at vi stilte klokka begynte han å legge seg kl 19. Leggingen på kvelden går veldig greit, men det er den eneste rutinen som finnes her i heimen.

Kanskje du får Simen til å legge seg tidligere dersom du vekker han tidligere om morgenen? Vi står opp 0730 - 08 hver morgen (Karsten som har bestemt dette selv). :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi innførte leggetid for en uke siden, gikk utrolig bra. Tror det nesten er lettere å få til ordentlig døgnrymte når det gjøres når de er så små, vi tok det senere på datteren vår som nå er to år, og slet lenge med å få henne i seng tidlig.

Sofie legger seg mellom 20-21, sover da til ca 8 om morgenen. (Får mat 5-6 ganger om natta da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår leggetid har bare kommet tidligere og tidligere av seg selv.

Begynte på rundt 22-23 og nå er det kveldsstell 19.30 (eller 19, kommer ann på når han hadde siste lur) og er i seng kl 20 (19.30),

så våkner han for pupp 22.30 og da legger jeg meg:-)

Våkner for dagen rundt 06.30-07.30, da tar pappa'n han i en time før han drar på jobb, så står jeg opp! digg med en time i senga alene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...